Az automatiáció és az ember

Az automatizáció legnagyobb mítosza

2025-öt írunk, és a csapból is az folyik, hogy a mesterséges intelligencia idővel elveszi az emberek munkáját. Talán így lesz, talán nem, az viszont biztos,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Hogyan ismerjük fel az ideális vevőket?

Akkor lehet hatékony az értékesítésünk, ha olyan érdeklődőkre szánunk időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezzük el az érdeklődők előminősítését, hogy kideríthessük, a valódi vevők táborát erősítik-e. Az…

Tovább olvasom

MiniCRM – Rapportive integráció (CRM GMail-ben)

A napokban élesítettük egy új fejlesztésünket, mely segítségével a MiniCRM-ben tárolt adatainkat már a GMail-ben is elérhetjük. Egy Rapportive nevű beépülő modul rövid és egyszerű telepítése után már használhatjuk is…

Tovább olvasom

A CRM rendszer bevezetésének 5 alapszabálya

Ahhoz, hogy egy CRM rendszer bevezetése sikeres legyen és valóban ki tudjuk használni minden funkcióját, be kell tartanunk bizonyos szempontokat. Az alábbiakban megismerkedhetünk a CRM rendszer bevezetésének 5 legfontosabb alapszabályával,…

Tovább olvasom

Weboldal és email kampány optimalizálása A/B teszteléssel

Korábbi - Google Analytics használatáról szóló - blogbejegyzésünkhöz is kapcsolódik az a tesztelési eljárás, melynek lényege, hogy többféle verzió közül a teszt végén kiválaszthatjuk a leghatékonyabbat. Tesztelhetjük a weboldalunk egy-egy…

Tovább olvasom

Az erp-blog véleménye a MiniCRM-ről

Giller Tamás, az erp-blog szerkesztője nemrég letesztelte a MiniCRM-et, melyről írt szakmai véleményét ezúton is köszönjük. Tamás a teszt során részletesen kitért a MiniCRM erősségeire, de megosztotta velünk azokat a…

Tovább olvasom

A 7 leggyakoribb hiba az ügyfélkapcsolat-kezelésben

Ügyfélként biztosan Ön is elvárja egy cégtől, hogy odafigyeljenek Önre és mindent megtegyenek a zökkenőmentes együttműködésért. Szolgáltatóként Önnek is hasonló figyelmet kell szentelnie érdeklődőire, vevőire. Egyetlen apró hiba és az…

Tovább olvasom
1 74 75 76 77 78 83