
Az automatizáció legnagyobb mítosza
Közzétéve: 2025. 04. 01.
/
2025-öt írunk, és a csapból is az folyik, hogy a mesterséges intelligencia idővel elveszi az emberek munkáját. Talán így lesz, talán nem, az viszont biztos,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Akkor lehet hatékony az értékesítésünk, ha olyan érdeklődőkre szánunk időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezzük el az érdeklődők előminősítését, hogy kideríthessük, a valódi vevők táborát erősítik-e. Az…
A napokban élesítettük egy új fejlesztésünket, mely segítségével a MiniCRM-ben tárolt adatainkat már a GMail-ben is elérhetjük. Egy Rapportive nevű beépülő modul rövid és egyszerű telepítése után már használhatjuk is…
Ahhoz, hogy egy CRM rendszer bevezetése sikeres legyen és valóban ki tudjuk használni minden funkcióját, be kell tartanunk bizonyos szempontokat. Az alábbiakban megismerkedhetünk a CRM rendszer bevezetésének 5 legfontosabb alapszabályával,…
Korábbi - Google Analytics használatáról szóló - blogbejegyzésünkhöz is kapcsolódik az a tesztelési eljárás, melynek lényege, hogy többféle verzió közül a teszt végén kiválaszthatjuk a leghatékonyabbat. Tesztelhetjük a weboldalunk egy-egy…
Giller Tamás, az erp-blog szerkesztője nemrég letesztelte a MiniCRM-et, melyről írt szakmai véleményét ezúton is köszönjük. Tamás a teszt során részletesen kitért a MiniCRM erősségeire, de megosztotta velünk azokat a…
Ügyfélként biztosan Ön is elvárja egy cégtől, hogy odafigyeljenek Önre és mindent megtegyenek a zökkenőmentes együttműködésért. Szolgáltatóként Önnek is hasonló figyelmet kell szentelnie érdeklődőire, vevőire. Egyetlen apró hiba és az…