Információkezelés

Így veszítesz ügyfeleket az információhiány miatt

E-mail címek, telefonszámok, ügyfélstátuszok, előzmények, dokumentumok, számlák, panaszok, kimutatások. Ezek – és még kismillió másik – mind olyan információk, amik csak gyűlnek és gyűlnek a…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Csupán egyetlen kattintás az adatmódosítás!

A legújabb MiniCRM-ünk segítségével az ügyfeleink részére kiküldött emailek tartalmában már olyan linkeket - úgynevezett adatmódosító hivatkozásokat - is elhelyezhetünk, amelyek, ha rákattintanak azokra a címzettek, automatikusan módosítják az érintett…

Tovább olvasom

A MiniCRM integrációja weboldalunkkal, avagy az űrlapok

MiniCRM-ünk a webes felületein keresztüli adatkezelési szolgáltatása mellett lehetőséget biztosít arra is, hogy űrlapokat használva, csupán néhány kattintással összeköthessük rendszerünket honlapunkkal. Ezáltal pedig még hatékonyabbá tehetjük az információáramlást ügyfeleink, céges…

Tovább olvasom

5+1 tipp a hatékonyabb munkavégzéshez

Munkánk során a számítógép előtt ülve bizonyára több programmal, szoftverrel, alkalmazással és persze az Internettel is kapcsolatba kerülünk napi feladataink elvégzése alatt. Az viszont nem mindegy, mennyire hatékony a munkavégzésünk.…

Tovább olvasom

Automatizmusokkal az (üzleti) élet is könnyebb

Projekt alapú MiniCRM rendszerünkben a follow-upot (utánkövetést) alkalmazva, automatizmusok segítségével motiválhatjuk ügyfeleinket az üzleti folyamatokban való előrelépésre, és figyelmeztethetjük munkatársainkat az ügyfelekkel kapcsolatos feladataik elvégzésére is. Mindezt teljesen automatikusan, emberi…

Tovább olvasom

Cégünk részlegei, avagy a modulok

A legújabb MiniCRM rendszerünk nem csak vállalkozásunk üzleti folyamataihoz, hanem cégünk részlegeihez is teljes mértékben képes igazodni. Mindez az egymástól elkülönülő, mégis egyetlen webes felületen keresztül menedzselhető moduloknak köszönhető, melyeken…

Tovább olvasom

Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Marketing statisztika (4. rész)

A legújabb, projekt alapú MiniCRM-ünkben számos kritérium kombinációja alapján szűrhetünk le hasznos következtetéseket cégünk működéséről az adatlapok mezőiben nyilvántartott adatok alapján. Megvizsgálhatjuk, melyek azok a marketingcsatornák, amelyekbe érdemes még több…

Tovább olvasom
1 76 77 78 79 80 82