Cégépítők - Kapitány István - Shell

500.000 ember volt főnöke: a magyar mentalitás óriási előny a nyugatiakkal szemben – Kapitány István

Kapitány István neve világszerte ismert a vállalatvezetés és kiskereskedelem területén. A magyar üzletember a Shell globális alelnökeként 47 ezer töltőállomásért és 500 ezer kollégáért felelt,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Marketing statisztika (4. rész)

A legújabb, projekt alapú MiniCRM-ünkben számos kritérium kombinációja alapján szűrhetünk le hasznos következtetéseket cégünk működéséről az adatlapok mezőiben nyilvántartott adatok alapján. Megvizsgálhatjuk, melyek azok a marketingcsatornák, amelyekbe érdemes még több…

Tovább olvasom

Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Személyre szóló üzenetek (3. rész)

A legújabb MiniCRM használatával végre elfelejthetjük az unalmas gépelést, azt, hogy ugyanazt a szöveget sokadik alkalommal is újra meg újra le kell írnunk. A rendszerben létrehozható, saját cégünk arculatához igazítható…

Tovább olvasom

Az újraértékesítésben rejlő lehetőségek

A legtöbb cég nem ismeri fel azt a lehetőséget, hogy ha az első vásárlás után kellő figyelmet fordít a vevőire, akkor azok visszatérő vevővé válhatnak, ezáltal újraértékesítésből is pénzhez juthat…

Tovább olvasom

Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Adatlapok csoportosítása (2. rész)

Adatlapjainkat - a különféle mezőkben nyilvántartott adatok alapján - bármilyen szűrési feltételek szerint csoportosíthatjuk, attól függően, hogy számunkra éppen mi a fontos. Mindegy, hogy a 30 és 45 év közötti,…

Tovább olvasom

Adatok kezelése a MiniCRM-ben – Adatlap mezők (1. rész)

Legújabb MiniCRM rendszerünkben a speciális, valamint egyedi adatokat mezőkben tart(hat)juk nyilván, melyeket az adott modulon belüli adatlapokon érhetünk el. Ezen mezők: kiemelt szereppel bírnak az adatlapok csoportosításában, személyre szóló üzenetekbe…

Tovább olvasom

MiniCRM-mel minden egy helyen

A legújabb projekt alapú, online ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk segítségével valamennyi céges adatunkhoz pillanatok alatt hozzáférhetünk és akár egy telefonbeszélgetés közben is azonnal átfogó képet kaphatunk az üzleti eseményekről, az érintett cégekről…

Tovább olvasom
1 78 79 80 81 82 83