Információkezelés

Így veszítesz ügyfeleket az információhiány miatt

E-mail címek, telefonszámok, ügyfélstátuszok, előzmények, dokumentumok, számlák, panaszok, kimutatások. Ezek – és még kismillió másik – mind olyan információk, amik csak gyűlnek és gyűlnek a…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Interjú az Arukereso.hu Kft-vel

Blogunkban ezentúl időről-időre bemutatunk egy-egy olyan hazai vállalkozást, mely a MiniCRM-et sikeresen bevezette, használja és most saját véleményüket és tapasztalataikat  is megosztják a rendszerrel kapcsolatban. Többek között megtudhatjuk tőlük, hogy…

Tovább olvasom

A MiniCRM régi és új verziójának összehasonlítása

A MiniCRM új verziójának kialakításakor az alapfunkciókat tekintve több, kisebb-nagyobb újítás, illetve változtatás valósult meg. Ezeket az alapokat érintő újdonságokat mutatjuk be röviden ebben a bejegyzésünkben, melyek már a kezdeti lépéseknél is…

Tovább olvasom

MiniCRM-mel tökéletes biztonságban

A legújabb fejlesztésű, projekt alapú MiniCRM rendszer használata során adataink tökéletes biztonságban vannak, hiszen számítógépünk és az online ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer között fennálló adatkommunikáció a banki biztonsági rendszerekre jellemző SSL titkosítással van…

Tovább olvasom

Automatizmusok a maximális hatékonyság érdekében

MiniCRM rendszerünkben az utánkövetést alkalmazva, automatizmusok segítségévelmotiválhatjuk ügyfeleinket az üzleti folyamatban való előrelépésre, illetve figyelmeztethetjük munkatársainkat feladataik elvégzésére. 1. Automatizmusok működése Az automatizmusok által, státuszok vagy nézetek alapján szűrt adatlapok szerint küldhetünk automatikusan emaileket ügyfeleinknek,…

Tovább olvasom

Dokumentum-, sablon-, és emailkezelés

A MiniCRM-ben lehetőségünk van az egyes modulokhoz kapcsolódó dokumentumainkat tárolni, valamint előre legyártott sablon emaileket és teendőket kiküldeni ügyfeleinknek, illetve magunknak és munkatársainknak. 1. Dokumentumkezelés Dokumentumot lehetőségünk van minden egyes modulba feltölteni, annak…

Tovább olvasom

A MiniCRM bevezetésének kezdeti lépései

Az előző bejegyzésünkben leírtaknak megfelelően a MiniCRM bevezetésének kezdeti lépéseivel folytatjuk a blogsorozatunkat, mely a következő lépéseket foglalja magában. 1. Új ügyfél felvétele Első lépésként vigyünk fel néhány ügyfelet az “Új ügyfél” gombbal, akikkel…

Tovább olvasom
1 79 80 81 82