MiniCRM Sikersztorik
Nézd meg, hogyan támogatja a MiniCRM különböző cégek folyamatait!
Sikersztorik
Nordinova Energy Kft.
Ad-hoc megoldásokból ügyfélbarát rendszer, kiemelkedő ügyfél-elégedettséget eredményezve
ElolvasomKlikkmarketing
Tulajdonosként kivonta magát az operatív feladatokból és brutális növekedésbe kezdtek
ElolvasomBorháló Borkereskedés
Átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítés a borkereskedelemben
ElolvasomDallos Zoltán
A kezdetekhez képest ma ötször több üzletágat menedzsel, kevesebb időráfordítással
ElolvasomGrantis Hungary Zrt.
Amikor elkezdték használni a rendszert még hárman voltak, mára már hatvanan
ElolvasomProsec Biztonságtechnikai Kft.
MiniCRM használatával alig jelent kiesést egy értékesítő távozása ügyfélkezelés szempontjából
ElolvasomOfficelink Kft.
Már a bevezetés után élvezték az előnyét, hogy a kollégák egy helyen és naprakészen látják az információkat
ElolvasomArenimTel
Minden kolléga tudja, hogy kit, mivel és pontosan mikor kell keresni az eredményes értékesítésért
ElolvasomAnonim cég
*Nem szeretnék, hogy a konkurenciájuk megtudja: a versenyelőnyüket a MiniCRM biztosítja számukra
ElolvasomChemplex Kft.
Egyértelműen szervezettebbek lettek még úgy is, hogy nem használják ki a rendszer minden lehetőségét
ElolvasomOntapadoCimkeNyomtatas.hu
Átlátható, rendszerezett, gyors, precíz céggé fejlődték ki magukat
ElolvasomÜgyfeleink mondták
Borháló Borkereskedelmi kft.
Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezetik és átlátják a párhuzamos folyamatokat.
ElolvasomCOMPUTERWORLD
"Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlan értékesítés nyitott könyvvé válik a számára"
ElolvasomDoklist.com
A Doklist.com a legnagyobb ingyenes orvos kereső portál, ahol térkép alapján lehet megbízható orvosi szolgáltatókat keresni.
ElolvasomMagyar Telekom
A bonyolult nagyvállalati CRM mellett az értékesítőknek szüksége volt egy olyan könnyen kezelhető rendszerre, amiben az érdeklődőket és kampányokat tudják kezelni.
ElolvasomIpari Fórum
Minden ügyféladatot, értékesítési előzményt, kapcsolatot CRM-ben tárolnak, ami így biztonságban és elérhető helyen van az érintett kollégák számára.
ElolvasomOLC System
Az ügyfelekkel történő és a cégen belüli kommunikáció és feladatkezelés is CRM-ben valósul meg.
ElolvasomX-Compress Hungary Kft.
A karbantartási időpontokat ideálisan tudjuk követni és ezekre emlékeztetni ügyfeleinket a MiniCRM segítségével.
Elolvasom