Mi az a MiniCRM?
Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.
Tudj meg többetCOMPUTERWORLD
“Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlannak tűnő értékesítés nyitott könyvvé válik a számára” – Mester Sándor, a Computerworld lapigazgatója írta le gondolatait a MiniCRM használatáról.
Nem karrierjének első napján jut el az értékesítő a lelki fejlődés azon fokára, amelyen belátja és megérti, hogy értékesítési cselekedeteinek, az értékesítési folyamatban tett lépéseinek írásban való rögzítése haszonnal jár. Amikor az ember kezdőként lezárja első megállapodásait, a legszívesebben leugrana egy üveg pezsgőért és ünnepelne kollégáival. Csak jóval később, amikor már sikeres üzletkötések tucatjait tudhatja maga mögött, jön el a megvilágosodás ideje: a legjobb, ha mielőtt pezsgőt bontana, leírja a legszükségesebbeket a megállapodásról, mert az a jó, ha mindennek nyoma van, és a nyomok könnyen visszakereshetők, elemezhetők.
Magától értetődő manapság, hogy az ügyfelekkel való kapcsolattartás követése számítógépen vagy számítógépes rendszerek segítségével történik. Az ügyfélkapcsolatokat menedzselő (Customer Relationship Management, röviden CRM) megoldások kínálata zavarba ejtően gazdag, mégis kitűnik a sűrű mezőnyből magyar MiniCRM Zrt. felhőalapú MiniCRMje. A szolgáltatás elnevezése arra utal, hogy alkotói szerények és mértéktartóak. Pedig nagyobb mellényt is ölthetnének magukra, mert az ő CRM-megoldásukban minden benne van, amire egy értékesítő csapatnak szüksége lehet, és tegyük hozzá gyorsan: amire egy értékesítő csapatot irányító menedzsernek és ellenőrző vezetőnek szüksége lehet. Egyszerűen, könnyen kezelhető, ezért bizton állíthatjuk, hogy az, aki a szövegszerkesztő kezelésében és az internetes keresésben elérte a közepest nem meghaladó szintet, minden nehézség nélkül elboldogul a MiniCRM mindennapjaiban. A hasonló rendszerekben már jártas felhasználó pedig a belépés első pillanatától kezdve eligazodik a magyar fejlesztésű megoldás felületén.
Elsősorban az igazi értékesítés támogatását szolgálja a MiniCRM, azonban hasznosnak mondható, hogy marketingeseket támogató szolgáltatásokat is nyújt. Nagyban segítheti a marketinges munkáját a barterügyeletek menedzselését segítő modul. Saját üzletünk sajátosságaihoz igazíthatjuk a MiniCRMet, ami minden bizonnyal az egyik titka annak, hogy a szolgáltatás népszerűsége és használóinak a száma dinamikusan növekszik. Az értékesítési ügyletet az első kapcsolatfelvételtől a zárásig elkísérő megoldás felületére a mi tevékenységünk specifikus elemeit könnyedén helyezhetjük el és módosíthatjuk, ha szükséges. Az egyes felhasználók jogosultságának a beállításához és a szükség szerinti módosítások elvégzéséhez sem kell egyetemi kurzusokat elvégezni. Annak a kollégának, aki a rendszer adminfeladatainak elvégzésére kap megbízást és felhatalmazást, egyszerű a dolga: néhány óránál nem több idő alatt elsajátíthatja az adminfelület kezelésének fortélyait.
Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlannak tűnő értékesítés nyitott könyvvé válik a számára. Áttekinthetik a vezetők, hogy az egyes értékesítők milyen ügyleteken dolgoznak, milyen lépéseken vannak túl és milyen lépések vannak még hátra. Beleolvashatnak azokba az emailekbe, amelyeket az értékesítő az adott ügyféllel folyó tárgyalások szempontjából fontosnak tartott archiválni a MiniCRMben. A vezetés tehát minden egyes értékesítő tevékenységéről részletgazdag képet kaphat lényegében valós időben. Lényegében, írtuk, mert minden attól függ, hogy a felhasználók milyen rendszerességgel frissítik ügyeleteik történetleírását. A MiniCRM ugyanis sok mindenre képes, arra azonban nem, hogy az értékesítő helyett rögzítse a fejleményeket, változásokat. Minden benne van, ami a napi munkához kell, és folyamatosan fejlesztik mondja egyik értékesítő kollégánk a MiniCRMről, majd hozzáteszi: Felhőben működik, böngésző felületén kezelhető, tehát bárhol lehetek, nem kell a belső hálózat egyik pontján üljek ahhoz, hogy elérjem a szolgáltatásait.