Róluk
Teljes körű HR szolgáltatást kínálva, avagy a színtiszta munkaerő-kölcsönzésen és -közvetítésen túl az euJobs HR-Group komplex megoldásokkal igyekszik kiszolgálni a partnerei igényeit. Mindezt rugalmasan, sokféle szolgáltatással, folyamatosan monitorozva a piac szükségleteit.
A diákmunka foglalkoztatás tekintetében egyébként a TOP 5-be tartozik országos viszonylatban, ezzel együtt pedig a kölcsönzés és közvetítés üzletága szintén dinamikus fejlődést produkál a cégcsoport életében.
Kedvenc funkciók
- Elégedettségmérés
- Automatizmusok
- Előzmények dokumentálása
A kihívás
Az euJobs HR-Group életében a tartós növekedés, illetve a profitábilis működés legfontosabb összetevői a tudatosan generált leadek, majd pedig a rájuk adott minél gyorsabb válaszok és megoldások. Ehhez mérten számos platformról, ajánlatkérő felületről és személyes kontakton keresztül érkezhetnek a leadek.
A komolyabb volumenben bezúduló érdeklődések hatékony kezelése, megfelelő összpontosítása és instant megválaszolása mindenképp indokolttá tette az erre a célra megfelelő szoftveres megoldás implementálását.
Célkitűzésük, hogy hozzávetőlegesen 800 leadet szeretnének rögzíteni az év végéig, és az eddigi tapasztalataik alapján ehhez a MiniCRM-ben találták meg a leginkább kézenfekvő eszközt.
A megoldás
Az euJobs HR-Group szervezetén belül eddig az értékesítési csapat profitált a legtöbbet a MiniCRM implementálásából. Ahogy az a fentiekben is elhangzott, náluk a hatékony leadkezelés jelenti a siker kulcsát.
A naprakészség, gyorsaság és strukturáltság elősegítésében pedig kiemelt hozzáadott értéke van a szoftvernek.
A cégcsoportnál eleve a MiniCRM-en belül beállítható automatizmusok használata is rengeteg segítséget jelent az értékesítőknek. Így több kapacitásuk marad a bejövő érdeklődőkre, az automatizálható feladatokat pedig megoldja helyettük a szoftver.
Az egyes projektek részletgazdag dokumentálási lehetőségeinek köszönhetően a helyettesítések sem jelentenek gondot, hiszen a leadet átvevő sales munkatárs tűpontosan lekövetheti a projekt előéletét.
Mit nyertek a bevezetés óta?
Bacskor Sándor elmondása szerint a MiniCRM bevezetése flottul működött náluk, és még sikerült túl is teljesíteniük az elvárásokat. Ebben persze kiemelten sokat segítettek a MiniCRM által biztosított webinarok és feltöltött anyagok.
Vagyis hiba nélkül tudtak mindent áttelepíteni, továbbá sikerült hatékonyan leképezniük az értékesítési folyamatot is. Gyakorlatilag 99%-ban teljesítették a rendszer adaptációját, egészen apró finomítások vannak csak hátra. Komoly hozzáadott értékkel bírt persze, hogy elmondása szerint rendkívül jó tanácsadót kaptak a bevezetés idejére.
Mostanra nincsenek elveszett leadek, mindent naprakészen tudnak kezelni. Ezenfelül annak is kiemelt haszna van a napi munkavégzésben, hogy transzparensen nyomon követhető minden, a hatékony működéshez lényeges érték, mérőszám és mutató.
A későbbi, bővített használat lehetőségei ott szerepelnek a terveik között, elvégre előnynek számíthat, ha mindent egy rendszeren belül tudnak kezelni.
Sándornak egyébként több kedvenc funkciója is van a MiniCRM-en belül, de ezek közül is az elégedettségmérés lehetőségét emelte ki. Hét tudatosan meghatározott szempont alapján mérik az elégedettséget ötös skálát alapul véve, és ez a funkció rendkívül sok hasznot termelt ezidáig.