Grantis Hungary Zrt.
Adatvezérelt, sikeres marketing a Grantis Hungary-nél a MiniCRM segítségével
A felesleges költésnek
egy csapásra vége
Pontos információ
arról, hogy melyik kampány éri meg

Grantis Hungary: a tudásra épített sikercég
A pénzügyi tanácsadással foglalkozó Grantis Hungary célja, hogy öngondoskodásra neveljék az embereket, hogy ne kelljen hitelből élniük. Abban hisznek, hogy nem normális az, hogy egy gyerek első terméke egy diákhitel legyen, majd később személyi kölcsönből vegyen plazma TV-t. Sokkal jobbnak tartják, hogy legyen megtakarításuk az embereknek, éljenek meg a saját pénzükből.
A módszereik is egyediek: nem házalnak, nem csinálnak hideg hívásokat, mint a többi hasonló cég. Ehelyett a tudásba invesztálnak, szakmai cikkeket publikálnak és kalkulátorokat hoznak létre különböző oldalakra. Így adnak ingyenes információt az embereknek, akik később hozzájuk fordulnak majd.
Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt
A cégnél 80-90 százalékban online szereznek érdeklődőket, emiatt kellett egy rendszer, amiben nyomon követhető, mi történik egy online érdeklődővel. A fő szempont náluk a testreszabhatóság volt, ezért esett a választás a MiniCRM-re.
„Kipróbáltunk nagyobb rendszereket is, például a Salesforce-ot, de jobban szerettünk volna magyar CRM-et választani.”
A MiniCRM-et azonnal logikusnak gondolták, és elsőre egyértelmű volt, hogy mit hol találnak. Elsősorban a szűrőket és a tömeges e-mail funkciókat használják.
Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM
Amikor elkezdték használni a rendszert még csak hárman voltak, mára már hatvanra nőtt a létszám. A rendszerrel pontosan mérni tudják, hogy mennyibe kerül egy lead, honnan és melyik kampányból érkezett, így pontosan tudják, hogy melyik kampányok térülnek meg.
„A MiniCRM-mel célzottabban tudunk hirdetni, nélküle csak ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben.”
Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. A Grantisnál a MiniCRM-nek hála sokkal könnyebben rájönnek, hogy melyik.
„A MiniCRM irányítópult értékesítéshez, marketinghez, ügyféltevékenységekhez. Fény, ami alapján tájékozódunk.”
Lépj velünk kapcsolatba!
Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!
Árajánlatot kérek Tanácsadást kérekMegéri egy magyar kkv-nak CRM-be fektetni a Grantis Hungary vezetője szerint?
Azt tudom tanácsolni, amit én is csináltam az elején. Le kell ülni és össze kell írni, hogy milyen elképzeléseink vannak egy rendszerrel kapcsolatban, ami majd ki fogja váltani az Excelt és a különböző Word fájlokat. Utána pedig igényelni kell tesztrendszert, fabrikálni kell, és azonnal el kell kezdeni használni, hiszen máshogy nem fog kiderülni, hogy megfelelő-e az eszköz. A legfontosabb pedig az, hogy tudni kell, mi az elvárásunk.
„Aki erre sajnálja a pénzt, ne vállalkozzon. Az a cég, amelyik nem tud kitermelni havi pár tízezer forintot, hogy a folyamatai rendben legyenek, ne vállalkozzon.”