Róluk
Vezse Roland, a cég tulajdonosa 2003-ban hozta létre a céget a masszázsmedencék magyarországi képviseletéül. Az eredetileg egy 30 m2-es garázsból, alacsony költségvetéssel működő cég 2008 előtt csak lassan növekedett, de a válságból kitörve hirtelen nagyot ugrott, mára pedig az ország vezető minőségi masszázsmedencéket forgalmazó vállalata lett. Rendszeresen megrendezik a SpaTrend Expo nevű kiállítást és vásárt, valamint ma már 3 országban van üzletük.
Kedvenc funkciók
- Bárhonnan elérhető szoftver
- Teendők ütemezése
- Automatikus e-mailek és emlékeztetők
A probléma
A luxus masszázsmedencéket forgalmazó SpaTrend a 2008-as válságban a piac összeszűkülése miatt hónapokig nem tudott egy terméket sem értékesíteni. Vezse Roland, a cég tulajdonosa ekkor mindent feltett egy lapra, és egy briliáns marketing lépéssel 1 hónap leforgása alatt sikeresen értékesítette a teljes raktárkészletüket.
Viszont ekkor szembesült az újabb problémával.
A hirtelen hatalmasra nőtt ügyfélbázis mellett az addig papíron, kartonokban tárolt ügyféladatokat, előzményeket és egyéb információkat nem tudta gyorsan és átláthatóan kezelni. Tudta, hogy a további növekedéshez ezen változtatniuk kell.
Először Excel táblázatokban igyekezett számontartani a rengeteg érdeklődőt és ügyfelet, de a sorok és oszlopok káosza idővel átláthatatlan lett, és szinte lehetetlen volt fókuszban tartani a fontos információkat.
A megoldás
Miután ezt felismerte, Roland végiggondolta, hogy pontosan mire is van szükségük. Szerette volna, ha a lehető leghatékonyabban, egy rendszeren belül tudják kezelni az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, előzményeket, teendőket és levelezést.
Naptárszinkronizációra, emlékeztetőkre, és több felhasználó hozzáadására is szüksége volt a hatékony információkezeléshez, ezért olyan rendszert keresett, aminek nem voltak ilyen korlátai. Ekkor találkozott a MiniCRM-mel.
Mit nyertek a bevezetés óta?
Roland állítása szerint elsőként egy átláthatóbb, jól kezelhető adatbázist nyertek a bevezetéssel. A strukturált adatkezelés és a rendszerezhető, lekérdezhető információk lehetővé tették, hogy ne veszítsenek el havonta több millió forint árbevételt feleslegesen, pusztán az elkallódó információk miatt.
Tovább tudtak növekedni, olyannyira, hogy 2019-ben már 2 milliárd feletti árbevétellel zárták az évet.
A különféle automatizmusok a rendezvényeikkel kapcsolatos kommunikációt is egyszerűbbé és következetessé tették. Ma már nem okoz különösebb gondot számukra, hogy automatizált e-mailek és a telefonhívásokra emlékeztető teendők segítségével feltöltsék résztvevőkkel a rendszeres rendezvényeiket, ahol így több a lehetőségük az értékesítésre.