Adatlap előzmény
Egy fontos szabály van: az adatlapok előzménye szent és sérthetetlen, ebből kifolyólag nem lehet előzményt törölni, módosítani. Így minden esetben megbízhatóan látszik, hogy ki, mikor és mit csinált az adatlapon (pl.: adatmódosítás, teendő lezárás, email küldés). Fontos megjegyezni, hogy a manuálisan rögzített előzmény ugyanúgy fog kinézni, mint a sikeresen, vagy sikertelenül lezárt teendő.
Az adatlapok előzményeiben fogsz látni minden korábbi eseményt, amely az adatlapon történt. Amennyiben szükséges, az Új előzmény gombra kattintva, manuálisan is tudsz rögzíteni előzményt például, ha korábbi információt szeretnél rögzíteni az adatlapon ezzel a módszerrel megteheted.
Előzménytípusok amelyeket az adatlapon láthatsz és amelyekre szűrni is tudsz:
- Státuszváltás
- Adatlapi mező módosítása
- Teendő
- Kiküldött egyedi email
- Kiküldött tömeges email
- Hívásbejegyzés
- Archivált email
- Feltöltött dokumentumok
A felsorolt előzménytípusokat a módosítást végző személy nevével együtt fogod listázva látni a könnyebb követhetőség érdekében. Továbbá, az adatlap előzményei között láthatod, hogy a kiküldött üzeneteid célba értek-e, vagy esetleg egy nem működő e-mail cím miatt visszapattantak.