Adatmódosító link
Mire jó az adatmódosító link?
Ha szeretnél később is felhasználható infókat arról, hogy mire kattintottak a címzettjeid a MiniCRM-ből küldött email-ben, akkor adatmódosító linkre van szükséged.
Ezzel mérni tudod, hogy egyes emberek, milyen linkeket kattintottak le. Erre tudsz további folyamatot építeni, vagy riportot készíteni.
Leggyakoribb felhasználásai
- Megerősítés: Amennyiben számíthatok rád holnap, kattints a linkre.
- Véleménykérés: Amennyiben elégedett voltál szolgáltatásunkkal/tételünkkel, kattints a linkre.
- Érdeklődési terület felderítése: Ha érdekel az xy tétel/szolgáltatás, akkor kattints a linkre.
Mindhárom esetben egy előre elkészített mezőbe kerül az általad megadott fix érték, így szűrhető lesz és később tudod használni a fentiekre.
Adatmódosító link elkészítése
A következő videóban megmutatjuk, hogyan használhatsz adatmódosító linkeket és űrlapokat emailekben:
1.) Navigálj az Űrlapok képernyőre
Válaszd ki a kék oldalsávból azt a terméket, ahonnan az emailt fogod küldeni, vagy a termék alatti listából válaszd ki az „Űrlapok” opciót. Kattints a lefelé mutató nyílra majd kattints az űrlapokra.
2.) Új adatmódosító link létrehozása
Kattints az Új űrlap gomb melletti lefelé mutató nyílra, majd válaszd az Új adatmódosító link-et.
3.) Adatmódosító link beállítása
Bal oldalon add hozzá a fix mezőket és állítsd be az alapértelmezett értéket, amit a linkkel beküldhetnek majd az adatlapra.
Jobb oldalon állítsd be a működést vezérlő beállításokat. Ha azt szeretnéd, hogy a linkre kattintást követően abban a státuszban maradjanak az adatlapok amiben előtte voltak, válaszd a „Státusz: Ne változzon” opciót.
4.) Email sablon készítés
Készíts egy email sablont és változóként tedd a sablonba az Adatmódosító linket, amit elkészítettél.
- Az adatmódosító link csak kiküldést követően működik, „nyers” formában és email előnézetben nem.
- Ha MiniCRM-ből kiküldöd az emailt, akkor a linkben lévő változókat (Project.Hash & Other.TrackIdHash) a rendszer konkrét értékekre cseréli.
5.) Tesztelés
Küldd ki az emailt saját magadnak egy teszt adatlapon és kattints a kapott linkre. Adatlapon ellenőrizd, hogy minden mező a kívánt értékre állt-e át.