Adatok importálása Excelből több kapcsolattartó esetén
Saját ügyféladatbázisod .xlsx vagy .CSV formátumban tudod betölteni a MiniCRM-be.
Lehetőséged van több kapcsolattartót is betölteni egyszerre.
A művelet elvégzéséhez adminisztrátori jogosultságra van szükséged. Javasoljuk, hogy első körben a betöltést a táblázat fejlécével és egy-két próba sorral (adatlappal) végezd el, hogy bizonyosan az általad kívánt módon kerüljenek be az adatok! Ha a végeredmény megfelelő, akkor érdemes elvégezni a teljes adatbetöltést a táblázattal.
A táblázat fejléce tartalmazza azokat a mezőket, amiket MiniCRM-be fel szeretnél tölteni.
Az adatbetöltés alapjait itt tudod elsajátítani: Hogyan Működik az adatbetöltés
Fontos, hogy háromnál több kapcsolattartó esetében minden további kapcsolattartót az EXCEL táblázat új sorában kell folytatnod az alábbiak szerint:
- A cég nevét és e-mail címét minden új sorban meg kell adnod.
- A cég esetében adószám vagy e-mail cím egyezzen, mert a rendszer ez alapján azonosítja a kapcsolattartókat.
- Nincsen „Személy4:, Személy5:….stb” a fejlécben.
- Adatmódosító feltöltést kell végrehajtanod, minden esetben.
Tehát 9 kapcsolattartó esetében az EXCEL táblázatod 3 soros lesz.
A példa fájlt itt találod, ha EXCEL táblázatként is megnéznéd: Minta fájl
Ha mindent jól csináltál, akkor az összes kapcsolattartó bekerült a rendszeredbe.