AI Leiratolás kiegészítő

A MiniCRM AI Leiratolás funkciójával lehetőséged van a rögzített hívásaid, megbeszéléseid automatikus leiratolására (hangfelvétel alapján a Mesterséges Intelligencia szöveggé alakítja az elhangzottakat), összefoglalására (teljes beszélgetés helyett lényegi tartalom kiemelése szövegesen) illetve akár ezek elemzésére is (előre meghatározott szempontok alapján analízist készít az elhangzottakról).

Az integrált AI Leiratolás előnyei: 

  • Időmegtakarítás: Csökken a kézi jegyzetelés, több idő jut az ügyfelekre/projektekre.
  • Hatékonyságnövelés: A fontos feladatokra koncentrálhat a teljes csapat.
  • Elemzés: Az AI értékes betekintést nyújt a beszélgetések tartalmába és trendjeibe.
  • Kereshetőség: Gyorsan megtalálható egy-egy beszélgetés részlete.
  • Ellenőrizhetőség: Vezetők könnyen ellenőrizhetik a hívások tartalmát és minőségét.

AI Leiratolás funkció működése és használata

Elsőként azt kell meghatározni, milyen módon kerülnek rögzítésre a hívások. Ehhez 2 opció közül választhatunk:

  1. VOIP szolgáltatás integráció
    • A VOIP integráció segítségével a kimenő és bejövő hívások hangfelvétellel rögzítésre kerülnek a MiniCRM-ben.
    • Feltételek: VOIP integráció kiegészítő aktiválása a MiniCRM-ben illetve VOIP szolgáltatóval való szerződéskötés
    • További információ: VOIP integráció MiniCRM-ben
  2. Manuális rögzítés és feltöltés
    • Ebben az esetben a hívások rögzítése valamilyen telefonos vagy számítógépes applikációval történik
    • A rögzített hangfájlokat manuálisan szükséges feltölteni MiniCRM-be, a teendő csatolmányaként
    • Fontos: az AI funkció jelenleg csak a következő hangfájlokat képes kezelni: .wav és .mp3

Miután meghatároztuk a rögzítés módját, jelenleg a MiniCRM Ügyfélszolgálatának szükséges jelezni az AI Leiratolás funkció igénylését a help@minicrm.hu címen és munkatársaink teljeskörű információt nyújtanak a működéshez szükséges információkról.

Az AI bekötéséhez a következő információkra van szükségünk. Az aktiválási folyamat meggyorsításához a válaszaidat előre is elküldheted. Ehhez másold ki az alábbi kérdőívet, és kitöltve küldd el Nekünk emailben a help@minicrm.hu címre.

Első lépésként aktiváld a „Prompt sablonok AI leiratoláshoz” kiterjesztés. Ezzel 3 teendő sablont kapsz amely a leirathoz szükséges AI promptokat fogja tartalmazni. Kérlek a kiterjesztésnél a „Részletek” gombra kattintva olvasd el a kiterjesztés leírását, és add hozzá az ott megjelölt változót.

Ahhoz, hogy beállíthassuk a leirathoz szükséges funkciókat, kérlek, válaszolj az alábbi kérdésekre:

1. Hogyan kerülnek az audio fájlok a rendszerbe?
a. Kézi feltöltéssel, egy teendőhöz csatolva
b. VoIP-szolgáltatóval való integráción keresztül (pl. ArenimTel)

2. Mely termékekben/modulban szeretnéd, hogy a leiratolás működjön?
a. Minden modulban/termékekben
b. Csak bizonyos modulokban/termékekben: (küldd el minden modul URL-jét, hogy megkaphassuk a modulszámot)

3. Leirat összefoglalása: (az AI összegzi a hallottakat és röviden kiemeli a fontos információkat jól áttekinthető formában)
a. Szeretnéd a leirat összefoglalását? Igen / Nem
b. Az összefoglaló teendő legyen: Zárt / Nyitott
c. Az összefoglaló teendő tartalmazza a teljes hívás leiratát: Igen / Nem
( az AI a hanganyag alapján elkészíti a teljes beszélgetés szöveges leiratát)
d. Mi az összefoglaló AI promptot tartalmazó teendő sablon pontos neve? (Pl.: [ChatGPT-Summarize-Call])
(Amennyiben a hozzáadott promptot nem nevezted át, úgy kérlek, az eredeti nevet küldd el bemásolva)

4. Leirat elemzése: (az AI kielemzi a hanganyagot és értékelést illetve javaslatokat készít)
a. Szeretnéd a leirat elemzését? Igen / Nem
b. Az elemző teendő legyen: Zárt / Nyitott
c. Az elemző teendő tartalmazza a teljes hívás leiratát: Igen / Nem
( az AI a hanganyag alapján elkészíti a teljes beszélgetés szöveges leiratát)
d. Mi az elemző promptot tartalmazó teendő sablon pontos neve? (Pl.: [ChatGPT-Analyse-Qualification])*
(Amennyiben a hozzáadott promptot nem nevezted át, úgy kérlek, az eredeti nevet küldd el bemásolva)
*Csak a kézi audio fájl-feltöltések esetén:

5. GDPR-nak megfelelő audio fájl törlés:
a. Mennyi idő után töröljük automatikusan az audio fájlokat az adatbázisodból a feltöltést követően? (Napok száma, pl.: 90 nap)
*VoIP-integráció esetén a szolgáltatód beállíthatja ezt az opciót.

6. Mik a pontos nevei azoknak a teendő típusoknak, amelyeket szeretnél összefoglalni, illetve elemezni?
Ha különböző promptokat használsz az egyes teendő típusokhoz, kérjük, küldd el az egyes esetekhez tartozó (Teendő sablon neve – teendő típus) párosokat.

** Csak VoIP-szolgáltatói integráció esetén:
Annak érdekében, hogy az AI-alapú összefoglaló és elemző teendők a hívást kezdeményező személyekhez legyenek létrehozva, a felhasználói profilok második fülén – Telefonszám és e-mail – alul, a telefonszám beállításainál minden VoIP-on keresztül hívó felhasználóhoz hozzá kell adni az adott felhasználó mellékét. Ezt a Melléket a VoIP-szolgáltatód biztosítja.

 

A szolgáltatás bekapcsolását követően jelenleg az alábbi lehetőség elérhetők a funkció használatával:

  • az AI a hanganyag alapján elkészíti a teljes beszélgetés szöveges leiratát
  • az AI összegzi a hallottakat és röviden kiemeli a fontos információkat jól áttekinthető formában
  • az AI kielemzi a hanganyagot és értékelést illetve javaslatokat készít

A fenti lehetőségek közül akár egyet-egyet, akár mindegyiket választhatod az AI Leiratolás használata során.

Milyen testreszabási lehetőségek vannak az AI Leiratolás kapcsán?

A kívánt eredmény eléréséhez kollégáink az igények alapján személyre szabott teendő sablonokat biztosítanak ügyfeleinknek, amelyek promptként (parancsként) meghatározzák az AI számára az elvégzendő feladatot. Ezek a teendő sablonok a későbbiekben egyénileg szerkeszthetők a legtökéletesebb eredmény érdekében. Az AI a meghatározott teendő sablonok alapján elvégzik a feladatot és az eredményt megjelenítik a MiniCRM-ben.

Hogyan jelennek meg a Mesterséges Intelligencia által generált eredmények a MiniCRM-ben?

Az AI által generált eredmények azon az adatlapon jelennek meg, ahol a hívás rögzítésre került. Választható, hogy nyitott vagy lezárt teendőben hozza létre az összegzést vagy elemzést a rendszer

  • Nyitott teendő: akkor hasznos, ha az eredményt fel kell dolgoznia adott kollégának, pl.: kitölteni mezőket ezek alapján.
  • Lezárt teendő: akkor hasznos, ha az eredménnyel nincs további tennivaló, összefoglalja vagy elemzi az elhangzottakat jövőbeni referenciaként, az adatlapi előzményekben

Szintén az integráció igénylésekor meghatározható, hogy a funkció milyen esetekben lépjen működésbe:

  • minden, hanganyagot tartalmazó teendő esetén,
  • csak bizonyos termékekben rögzített hívások esetén
  • az összes felhasználó vagy csak specifikus felhasználó esetén
  • egyéb feltételeknek való megfelelés esetén.
Fontos: A GDPR megfelelés érdekében meghatározható, hogy mennyi idő elteltével törlődjenek automatikusan a MiniCRM-ben rögzített hívások!

Milyen költségekkel jár az AI Leiratolás funkció használata?

A kiegészítő havi díja nettó 17.90€, amely összeg teljes egészében felhasználható a hanganyagok leiratolására, 1 órányi hanganyag feldolgozása nettó 1€. (Tehát gyakorlatban a havi díj 17.9 órányi hanganyag leiratolását foglalja magában, amennyiben ezt a mennyiséget meghaladó fogyasztás keletkezik, a leiratolás használata további nettó 1€ / óra  költséget jelent.)

Éves illetve többéves előfizetés esetén a kiegészítő éves/többéves díja kerül egy összegben számlázásra, ami havi 17.9 óra hanganyag feldolgozását foglalja magában. Amennyiben egy-egy hónapban vagy rendszeresen ezt meghaladó fogyasztás keletkezik, a további használat nettó 1€ / óra díj alapján kerül elszámolásra. Az aktuális díjazást megtalálod adminisztrátori jogosultsággal a Beállítások – Előfizetés menüpontban.

Egyéb tudnivalók:

  • A leiratok nem 100%-osan hibamentesek, de a teljes szövegkörnyezet érthetővé teszi a tartalmat.
  • Az összefoglalók és elemzések pontosabbak, mint a nyers leiratok.
  • A szolgáltatás több nyelvet támogat, beleértve a magyart is.