AI Leiratolás kiegészítő
A MiniCRM AI Leiratolás funkciójával lehetőséged van a rögzített hívásaid, megbeszéléseid automatikus leiratolására (hangfelvétel alapján a Mesterséges Intelligencia szöveggé alakítja az elhangzottakat), összefoglalására (teljes beszélgetés helyett lényegi tartalom kiemelése szövegesen) illetve akár ezek elemzésére is (előre meghatározott szempontok alapján analízist készít az elhangzottakról).
Az integrált AI Leiratolás előnyei:
- Időmegtakarítás: Csökken a kézi jegyzetelés, több idő jut az ügyfelekre/projektekre.
- Hatékonyságnövelés: A fontos feladatokra koncentrálhat a teljes csapat.
- Elemzés: Az AI értékes betekintést nyújt a beszélgetések tartalmába és trendjeibe.
- Kereshetőség: Gyorsan megtalálható egy-egy beszélgetés részlete.
- Ellenőrizhetőség: Vezetők könnyen ellenőrizhetik a hívások tartalmát és minőségét.
AI Leiratolás funkció működése és használata
Elsőként azt kell meghatározni, milyen módon kerülnek rögzítésre a hívások. Ehhez 2 opció közül választhatunk:
- VOIP szolgáltatás integráció
- A VOIP integráció segítségével a kimenő és bejövő hívások hangfelvétellel rögzítésre kerülnek a MiniCRM-ben.
- Feltételek: VOIP integráció kiegészítő aktiválása a MiniCRM-ben illetve VOIP szolgáltatóval való szerződéskötés
- További információ: VOIP integráció MiniCRM-ben
- Manuális rögzítés és feltöltés
- Ebben az esetben a hívások rögzítése valamilyen telefonos vagy számítógépes applikációval történik
- A rögzített hangfájlokat manuálisan szükséges feltölteni MiniCRM-be, a teendő csatolmányaként
- Fontos: az AI funkció jelenleg csak a következő hangfájlokat képes kezelni: .wav és .mp3
Miután meghatároztuk a rögzítés módját, jelenleg a MiniCRM Ügyfélszolgálatának szükséges jelezni az AI Leiratolás funkció igénylését a help@minicrm.hu címen és munkatársaink teljeskörű információt nyújtanak a működéshez szükséges információkról.
A szolgáltatás bekapcsolását követően jelenleg az alábbi lehetőség elérhetők a funkció használatával:
- az AI a hanganyag alapján elkészíti a teljes beszélgetés szöveges leiratát
- az AI összegzi a hallottakat és röviden kiemeli a fontos információkat jól áttekinthető formában
- az AI kielemzi a hanganyagot és értékelést illetve javaslatokat készít
A fenti lehetőségek közül akár egyet-egyet, akár mindegyiket választhatod az AI Leiratolás használata során.
Milyen testreszabási lehetőségek vannak az AI Leiratolás kapcsán?
A kívánt eredmény eléréséhez kollégáink az igények alapján személyre szabott teendő sablonokat biztosítanak ügyfeleinknek, amelyek promptként (parancsként) meghatározzák az AI számára az elvégzendő feladatot. Ezek a teendő sablonok a későbbiekben egyénileg szerkeszthetők a legtökéletesebb eredmény érdekében. Az AI a meghatározott teendő sablonok alapján elvégzik a feladatot és az eredményt megjelenítik a MiniCRM-ben.
Hogyan jelennek meg a Mesterséges Intelligencia által generált eredmények a MiniCRM-ben?
Az AI által generált eredmények azon az adatlapon jelennek meg, ahol a hívás rögzítésre került. Választható, hogy nyitott vagy lezárt teendőben hozza létre az összegzést vagy elemzést a rendszer
- Nyitott teendő: akkor hasznos, ha az eredményt fel kell dolgoznia adott kollégának, pl.: kitölteni mezőket ezek alapján.
- Lezárt teendő: akkor hasznos, ha az eredménnyel nincs további tennivaló, összefoglalja vagy elemzi az elhangzottakat jövőbeni referenciaként, az adatlapi előzményekben
Szintén az integráció igénylésekor meghatározható, hogy a funkció milyen esetekben lépjen működésbe:
- minden, hanganyagot tartalmazó teendő esetén,
- csak bizonyos termékekben rögzített hívások esetén
- az összes felhasználó vagy csak specifikus felhasználó esetén
- egyéb feltételeknek való megfelelés esetén.
Milyen költségekkel jár az AI Leiratolás funkció használata?
Az elszámolás alapja a MiniCRM-be rögzített és az AI által feldolgozott hanganyagok hossza: nettó 1€ / óra. Az AI Leiratolás funkció használat alapon kerül elszámolásra.
Egyéb tudnivalók:
- A leiratok nem 100%-osan hibamentesek, de a teljes szövegkörnyezet érthetővé teszi a tartalmat.
- Az összefoglalók és elemzések pontosabbak, mint a nyers leiratok.
- A szolgáltatás több nyelvet támogat, beleértve a magyart is.