Új felhasználó felvétele, régi felhasználó lekapcsolása, zárolása, feladatok áthelyezése, számlasztornó

A következő lépésekhez Adminisztrátor jogosultságra lesz szükséged!

Ebből a leírásból megtudhatod, hogyan kell…

  • Létrehozni egy új felhasználói fiókot
  • Lekapcsolni egy meglévő felhasználót
  • A régi felhasználó adatlapjait, teendőit átadni egy másik felhasználónak
  • Számla sztornózását igényelni.

Felhasználó hozzáadása

1.) Lépj be a MiniCRM beállításokba.

 

2.) Kattints az Új felhasználó gombra

 

3.) Töltsd ki a megadott mezőket, majd kattints a Hozzáadás gombra

 

 

2020. November előtti előfizetési csomagjainkban alapból 5 felhasználót kezelhetsz. További felhasználókat a fentieket követve a “+Új felhasználó” gombbal tudsz hozzáadni. Ezeket külön számlázzuk.

2020. November utáni előfizetéseinknél a csomagokba foglalt felhasználó mennyiségek eltérőek. Basic: 3, max 5 felhasználó. Professional: 4 felhasználó. Enterprise: 10 felhasználó

Felhasználó lekapcsolása

Amennyiben a platformba foglalt felhasznaló szám feletti extra felhasználót kapcsolod le és szeretnéd visszaigényelni a számlázási időszak végéig időarányosan ennek a díját úgy jelezd azt ügyfélszolgálatunkon. A jóvaírást attól a naptól fogjuk tudni számolni amikor ezt az igényt jelezted számunkra. (help@minicrm.hu)
Fontos: Ha lekapcsolsz egy felhasználót a rendszer figyelmeztethet, hogy vannak szűrők ahol feltételként szerepel a lekapcsolni kívánt felhasználó. Ebben az esetben ha megadsz egy másik felhasználót, aki utána megkapja a lekapcsolt user adatlapjait, akkor ha a szűrőre automatizmus van létrehozva, az le fog futni ismételten és kellemetlenséget okozhat!

1.) A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket le szeretnéd kapcsolni.

2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.

 

 

Fontos tudni, hogy a lekapcsolt felhasználót nem lehet törölni a felületről. A lista nézetben a neve, e-mail címe ott marad. Amennyiben a státusza egy felhasználónak inaktív, abban az esetben további teendő nincsen, külön felhasználói hozzáférési díjat nem számítunk fel érte és a rendszerbe belépni már nincs lehetősége! Ezen okból a riportokban sem szerepel majd!

Feladatok átadása

Ha a felhasználóhoz tartozik adatlap, teendő, automatizmus vagy űrlap, lekapcsolása előtt a rendszer automatikusan felkínálja ezek átadását egy másik felhasználónak.

1.) Válaszd ki a listából azt a felhasználót, akinek át szeretnéd adni az feladatokat.

2.) Kattints a Lekapcsolás gombra.

3.) Abban az esetben, ha a lekapcsolni kívánt felhasználó automatizmust vezérlő szűrőben szerepel feltételként, lekapcsoláskor egy hibaüzenet fog megjelenni a képernyő tetején:szuro notify

Amikor ezt a hibaüzenetet látod, kattints a kékkel kijelölt szűrőre.

  • kapcsold le első lépésként az automatizmust.aut lekapcs
    • Az említett szűrő feltételei között állítsd át a lekapcsolni kívánt személyt arra aki átveszi majd a feladatait / adatlapjait.
    • Az előbbi módon kapcsold le a felhasználót.

    • Ezután aktiváld a korábban lekapcsolt automatizmust.
    • Aktiválásnál jelöld be a „Csak új adatlapok” doboz alatt található pipát.
Fontos: Amennyiben a szűrő módosítását követően indítod újra az egyből ahhoz kapcsolódó automatizmust, a felhasználó lekapcsolásakor a teendő /adatlapok átadása után a rendszer új adatlapoknak fogja észlelni azokat és rájuk fog futni az automatizmus!!

Felhasználó zárolása

Ha biztonsági vagy egyéb okok miatt szeretnéd, hogy egy felhasználó ne tudjon belépni a rendszerbe (pl.: már nem dolgozik a cégnél, de még nincs meg a helyettese) akkor zárolhatod a felhasználó fiókját ideiglenesen. Amíg egy adminisztrátor fel nem oldja a zárolást, a felhasználó nem fog tudni belépni a MiniCRM-be.

A lekapcsolástól eltérően, zárolás esetén nem vagy köteles másik felhasználót választani aki továbbviszi a lekapcsolt személy teendőit, adatlapjait, szűrőit és automatizmusait. A zárolás alatt ezek változatlanul maradnak a rendszerben!

Fontos: A zárolt felhasználók az előfizetés szempontjából aktívnak számítanak, így az előfizetésbe foglalt felhasználószámon felüli fiókok egészen addig számlázásra kerülnek, amíg véglegesen le nem kapcsolod őket.

1.) A felhasználó beállításoknál válaszd ki azt a felhasználói fiókot, amelyiket zárolni szeretnéd. A Lekapcsolás gomb melletti nyílra kattintva, válaszd a Zárolás opciót!

2.) A felugró ablakban erősítsd meg a zárolás tényét.

3.) Innentől kezdve a felhasználó nem tud belépni a fiókjába, amíg egy adminisztrátor jogosultságú felhasználó fel nem oldja a zárolást vagy végleg le nem kapcsolja azt.

Számla sztornó

Ha már elérted az előfizetési csomagban foglalt aktív felhasználószámot, lehet hogy szeretnél közülük lekapcsolni valakit, és a feladatait, egy új, hatodik felhasználónak átadni. A lekapcsolás után ismét a csomagodnak megfelelő mennyiségű felhasználód lesz, így a +1-ről kiállított számlát sztornózzuk.
Ezt a help@minicrm.hu-ra küldött emailben igényelheted.