MiniCRM Android alkalmazás
Teljesen normális élethelyzet az, hogy nem mindig a géped/laptopod előtt ülsz, mégis szeretnél/kell haladni a munkával.
Legyen a MiniCRM a “zsebedben”, hogy mindig nálad legyen, ami fontos. Légy mindig karnyújtásnyira érdeklődőidtől, ügyfeleidtől. Az applikáció segítségével ügyfeleid, kontaktjaid, üzleti lehetőségeid, teendőid stb. kezelése rutin műveletté válik, amit bárhol és bármikor meg tudsz tenni. Egyszerűsítsd a saját életed, töltsd le a MiniCRM appot!
Miért jó a MiniCRM alkalmazás?
Egyszerűen elérheted a legfontosabb funkciókat, és nem kell megvárnod, hogy “gép elé érj”, amikor azonnal lenne szükséged információra.
- Ingyenes és 1 perc alatt letölthető mobilodra, tabletedre. (innen)
- Segít a gyors és hatékony munkában, hogy ne utólag kelljen “adminisztrálnod”.
- Mindig minden fontos információ a zsebedben lesz, nem kell egy percig sem “vakon” lenned.
- Azonnal értesítést kaphatsz új teendőidről.
De milyen konkrét esetekben lesz hasznos?
A MiniCRM applikáció nem tud és nem is akar tudni mindent. Azokra az esetekre lett “kihegyezve”, ami hasznos lehet úton-útfélen, ügyfeleket járva, meeting közben stb. A teljesség igénye nélkül néhány élethelyzet, amiben kiváló partnered lesz az applikáció:
- Napi feladataid menedzselése. Ha nem vagy gépközelben, akkor is az összes aznapi és lejárt teendőd egy helyen láthatod, oldd meg őket!
- Gyors teendőlezárás. Volt egy teendőd, amit elvégeztél (mondjuk egy ügyfél látogatása) és most ülsz vissza a kocsiba, és lezárnád a teendőt? Tedd meg gyorsan és egyszerűen.
- Hatékony teendőkezelés. Felvennél egy új teendőt mielőtt elfelejted? Vagy csak hozzáírnál valamit a meglévőhöz? Tedd meg pár kattintással az applikációban!
- Keresés szinte mindenre. Nem tudsz egy telefonszámot, vagy a címet, ahova igyekszel? Keress rá gyorsan a keresőben és hívj/írj a címre kattintva!
- Kapcsolattartó kezelése. Megváltozott valaki telefonszáma vagy az emailcíme? Módosítsd egyből, ne várd meg, amíg gép elé érsz és elkallódik a cetli.
- Előzmények átnézése. Találkozol valakivel és felvennéd a fonalat az ügyben? Keresd meg az adatlapját és nézd meg az előzményeket. Ott folytathatod, ahol abbahagytad. Ez ám a profizmus!
Új bejelentkezési módok
Új funkciók lettek elérhetőek a gyors és könnyebb bejelentkezéshez. Ezek segítenek azokban az esetekben, amikor a felhasználók véletlenszerűen jelentkeznek ki a rendszerből és a gyorsítani szeretnének az újbóli bejelentkezéshez.
1.) Biometrikus bejelentkezés
A biometrikus bejelentkezéssel miután bejelentkeztél az alkalmazásba, az ujjlenyomatod/arcazonosítód összekapcsolhatod a MiniCRM-mel, és ezt követően könnyebben bejelentkezhetsz a MiniCRM-be.
Amennyiben az applikáción belül a beállításokra kattintasz, lehetőséged van hozzáadni a biometrikus hitelesítést a bejelentkezés során, így a következő bejelentkezéskor nem kell megnyomnod a nagy ujjlenyomat ikont, hanem automatikusan egy felugró ablakban fogja kérni a rendszer az ujjlenyomat-, illetve arcazonosítód.
2.) Google fiókkal történő bejelentkezés
Ezentúl Google fiókoddal is be tudsz jelentkezni az alkalmazásba.
Email archiválása
Az Email archiválás gombra kattintva automatikusan vágólapra helyezheted az archív email címet, majd ennek segítségével könnyedén saját postafiókodból közvetlenül archiválhatsz egy kiválasztott emailt, amennyiben a kimásolt címre továbbítod a levelet.
Alakalmazás letöltése a Google Play áruházból: MiniCRM Android alkalmazás.
Push Notification
- Az app használatával értesítéseket kaphatsz telefonodra minden alkalommal, ha egy kollégád felvesz neked egy teendőt.
- Ez a beállítás alapesetben minden felhasználónak be van kapcsolva.