Business Intelligence (BI) a MiniCRM-ben
A MiniCRM új Business Intelligence (BI) funkciójával mostantól hozzáférhetsz azokhoz az adatokhoz, amelyeket riportjait egyébként nem tudod közvetlenül elérni a rendszeredből. Így dinamikus jelentéseket készíthetsz magadnak, amelyek lehetővé teszik, hogy pontosabb képet kapj vállalatodról.
Ezek a MiniCRM rendszeredből származó adatokon alapulnak és valós időben szinkronizálásra kerülnek.
Szolgáltatás bekapcsolása
A szolgáltatás bekapcsolását az előfizetések oldalon teheted meg.
- Az oldalsávban a Beállítások — Előfizetés opcióra kattintva van lehetőséged a szolgáltatás bekapcsolására.
Pár előny a BI funkciónk használatával kapcsolatban
-
Szinte minden rendszeradat felhasználásával hozhatsz létre jelentéseket (még a MiniCRM szűrőkben nem elérhető adatokat is):
-
Az adatlapi mezők tartalma.
-
Adatlapi előzmények.
-
Az adatlapi státuszváltások és azok előzményeivel kapcsolatos adatok.
-
A potenciális ügyfelek folyamataihoz kapcsolódó adatok (eltöltött idő az értékesítési folyamatban).
-
-
Több különböző modulból származó adatokat használhatsz fel egyetlen jelentésben.
-
Nagy mennyiségű adatot (több tízezer adatlapot is) feldolgozhatsz egyetlen jelentésben.
Pár példa az elkészíthető riportok közül
Riportokkal kapcsolatos példák és ötletek merítéséhez egy kis segítséget az alábbi videó nyújthat: