MiniCRM – CallLog alkalmazás

A MiniCRM – Call Log alkalmazás az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések hívásinfójáról (név, telefonszám, idő) előzmény-bejegyzést készít a megfelelő adatlapokon. Így könnyen átláthatod, kivel mikor beszéltél.

Ez az alkalmazás csak Android rendszereken (Android 5.0 verzió, vagy annál újabb) használható. iOS operációs rendszeren, az Apple adatvédelmi szabályzata miatt nem elérhető.

MiniCRM – CallLog telepítése

1.) Keresd meg a Play Áruházban az alkalmazást.

Ezen a linken egyből elérheted.

2.) Kattints a Telepítésre.

3.) Ha a telepítés kész, nyisd meg az alkalmazást.

4.) Add meg a MiniCRM-ben használt email címed és jelszavad, majd kattints a Belépésre.

Javasoljuk, hogy itt pipáld ki az Emlékezz rám mezőt is.

5.) Ha be van állítva nálad a kétlépcsős bejelentkezés, add meg a kódot a belépéshez.

A kétlépcsős bejelentkezés egy lehetőség a profilbeállításaid közt, melynek használatával biztonságosabbá teheted a fiókodat. Ha engedélyezted, akkor ennél a pontnál be kell másolnod a Google Authenticatorban látható, vagy az SMS-ben kapott hatjegyű számsort ebbe a mezőbe, majd kattints a Belépésre.

6.) Ha kéri az app, engedélyezd a híváskezelést.

Erre azért van szükség, hogy a híváselőzmények bekerülhessenek a megfelelő adatlapokra.

7.) A MiniCRM – CallLog sikeresen futtatja a szinkronizációt.

Ennek eredményeképpen egy nagy pipát látsz majd felül. Manuális szinkronizáláshoz húzd le az ujjad a képernyőn.

MiniCRM – CallLog működésének feltételei az eszközön:

  • Automatikus indítás engedélyezése
  • Háttérben való indítás engedélyezése
  • Akkumulátorkímélő korlátozás kikapcsolása
  • Telefonhívások kezelésének engedélyezése
  • Emlékezz rám bepipálása

Hol találom a beállításokat?

Ezek a beállítások gyártóként eltérőek

1.) Keresd meg az Android Beállítások között az Alkalmazáskezelőt.

2.) Keress rá, majd válaszd ki a MiniCRM – CallLog-ot.

3.) Engedélyezd az Automatikus indítást.

4.) Az Alkalmazásengedélyeknél ellenőrizd, hogy az app hozzáfér-e a Telefonhoz.

 

5.) Az Egyéb engedélyeknél ellenőrizd, hogy a következő be van állítva: Indítás háttérben.

6.) Az Akkumulátorkímélőt kapcsold ki.

 

7.) A MiniCRM – CallLog bejelentkezésekor az Emlékezz rám mindig legyen kipipálva.

Hol fognak megjelenni a hívások?

A hívások mindig a legrégebbi VAGY legtöbb módosítást (adatrögzítés, státuszváltás, fájlfeltöltés, stb.) tartalmazó adatlapon fognak megjelenni. Ez általában az ügyfelekhez köthető fő adatlap lesz, ami jellemzően az Ügyféladatbázis vagy Értékesítés termékekben lesz megtalálható.