MiniCRM – CallLog alkalmazás
A MiniCRM – Call Log alkalmazás az ügyfelekkel folytatott telefonbeszélgetések hívásinfójáról (név, telefonszám, idő) előzmény-bejegyzést készít a megfelelő adatlapokon. Így könnyen átláthatod, kivel mikor beszéltél.
MiniCRM – CallLog telepítése
1.) Keresd meg a Play Áruházban az alkalmazást.
Ezen a linken egyből elérheted.
2.) Kattints a Telepítésre.
3.) Ha a telepítés kész, nyisd meg az alkalmazást.
4.) Add meg a MiniCRM-ben használt email címed és jelszavad, majd kattints a Belépésre.
Javasoljuk, hogy itt pipáld ki az Emlékezz rám mezőt is.5.) Ha be van állítva nálad a kétlépcsős bejelentkezés, add meg a kódot a belépéshez.
A kétlépcsős bejelentkezés egy lehetőség a profilbeállításaid közt, melynek használatával biztonságosabbá teheted a fiókodat. Ha engedélyezted, akkor ennél a pontnál be kell másolnod a Google Authenticatorban látható, vagy az SMS-ben kapott hatjegyű számsort ebbe a mezőbe, majd kattints a Belépésre.
6.) Ha kéri az app, engedélyezd a híváskezelést.
Erre azért van szükség, hogy a híváselőzmények bekerülhessenek a megfelelő adatlapokra.
7.) A MiniCRM – CallLog sikeresen futtatja a szinkronizációt.
Ennek eredményeképpen egy nagy pipát látsz majd felül. Manuális szinkronizáláshoz húzd le az ujjad a képernyőn.
MiniCRM – CallLog működésének feltételei az eszközön:
- Automatikus indítás engedélyezése
- Háttérben való indítás engedélyezése
- Akkumulátorkímélő korlátozás kikapcsolása
- Telefonhívások kezelésének engedélyezése
- Emlékezz rám bepipálása
Hol találom a beállításokat?
1.) Keresd meg az Android Beállítások között az Alkalmazáskezelőt.
2.) Keress rá, majd válaszd ki a MiniCRM – CallLog-ot.
3.) Engedélyezd az Automatikus indítást.
4.) Az Alkalmazásengedélyeknél ellenőrizd, hogy az app hozzáfér-e a Telefonhoz.
5.) Az Egyéb engedélyeknél ellenőrizd, hogy a következő be van állítva: Indítás háttérben.
6.) Az Akkumulátorkímélőt kapcsold ki.
7.) A MiniCRM – CallLog bejelentkezésekor az Emlékezz rám mindig legyen kipipálva.
Hol fognak megjelenni a hívások?
A hívások mindig a legrégebbi VAGY legtöbb módosítást (adatrögzítés, státuszváltás, fájlfeltöltés, stb.) tartalmazó adatlapon fognak megjelenni. Ez általában az ügyfelekhez köthető fő adatlap lesz, ami jellemzően az Ügyféladatbázis vagy Értékesítés termékekben lesz megtalálható.