Céginfo szolgáltatás (Cégjelző)
Rengeteg idő megy el adminisztrációval, ami hasznosabban is tölthető. Szeretnénk, hogy minél egyszerűbben, és hatékonyabban lehessen dolgozni a MiniCRM-ben, ezért jött létre a Cégjelző partner szolgáltatás.
Cégjelző:
A Cégjelzővel elkerülhető rengeteg monoton gépeléssel töltött perc. Aktiválást követően, automatikusan működik az adat szinkronizáció. Ha létrejön egy cég adatlap MiniCRM-ben, a cég neve és/vagy adószáma alapján megpróbáljuk a hozzá tartozó adatokat beszinkronizálni az adatlapra. A lekérdezések során az cégek, az egyéni vállalkozók és a civilszervezetek jogi, pénzügyi és létszám adatait ismerheti meg, tájékozódhat a keresett cég árbevételéről is.
A következő cégadatlapi mezők lesznek szinkronizálva:
- Adószám
- Cégnév
- Cím
- Cégjegyzék
- Alkalmazottak száma
- Alaptőke
- Éves árbevétel
- Alapítás éve
- Tevékenységi kör
Sem a számlázásnál, sem adatimportálásnál nem fog gondot okozni az utolsó három szám hiánya.
Az azonosítás legpontosabb módja az adószám, ebben az esetben biztosan a hozzá tartozó adatok kerülnek kitöltésre. Amennyiben csak név alapján történik az azonosítás, előfordulhat, hogy nem megfelelő cég kerül szinkronizálásra.
Ebben az esetben két lehetőség van korrekcióra:
- Ha a cég adatlapján a hozzá tartozó, adószámot írjuk be.
- Érvénytelen adószámot adunk meg ( pl.: írj be egy “x”-et), ezzel megszüntetjük az összekapcsolást.
Részletes adatok
Több adatot lekérdezhetsz egy adott cégről a céges adatlapon a „Részletes adatok” mezőre kattintva.
A gomb megkattintása után egy ablak ugrik fel, ahol extra adatokat tekinthetsz meg. Az így megjelenített adatok nem szűrhetőek.
2022 október 1-től az első 2 000 lekérdezés költsége bruttó 2 500 Ft lesz, ezt meghaladó lekérdezések után bruttó 1.25 Ft kerül kiszámlázásra lekérdezésenként.
2023-as árlistában lévő előfizetőink esetében az első 2 000 lekérdezés költsége nettó 5.90 euró, ezt meghaladó lekérdezések után pedig nettó 0.003 euró/lekérdezés szerint kerül kiszámlázásra.
Cégjelző aktiválás/lekapcsolás:
1.)Kattints a bal oldali menüsávban található Beállítások menüpontra
2.)Válaszd ki a “Rendszer” lehetőséget
3.)A Céginfó beállításnál aktiváld/kapcsold le a Cégjelzőt
Ha aktiválod, vigyázz, mert a meglévő információkat néhol felülírjuk, ha találunk egyezést cégre. A szinkronizált adatokat a legfontosabb mezőkben (előző éves árbevétel, munkavállalók száma, tevékenység, tehát a legfontosabb infók) utólag nem lehet módosítani. Ez alól csak az adószám és a cég neve kivétel. Lemondását követően, a Cégjelző által szolgáltatott adatok elvesznek!
Milyen esetekben fut le a Cégjelző szolgáltatás?
- Amikor céges adatlapot veszel fel a rendszeredben
- Amikor céges adatlapot importálsz a rendszerbe
- Amikor céges adatlap kerül rögzítése űrlap kitötléssel
- Amikor céges adatlap kerül be a rendszeredbe integrációval (API/XML)
Összességében ha bármilyen módon kerül cég rögzítésre a rendszeredbe
Milyen gyakran fut le a szinkronizáció?
- A szinkronizáció havonta ellenőrzi az összes az előző hónapban rögzített cégek esetében a szinkronizált adatok naprakészségét. Ezek a lekérdezések is kiszámlázásra kerülnek, olyan esetekben is, ha nem kerül adatmódosítás a cégadatok esetében.
Mikor fut le újra a szinkronizáció?
- Abban az esetben, ha a fent említett megoldást alkalmazod, hogy rögzítesz a cég adószámához egy „x” et. Ez a leggyakoribb megoldás, ha újra szinkronizációt szeretnél egy cég esetében.
- Ha a cég neve módosul egy más névre majd vissza az eredetire.
Az összekapcsolással kapcsolatos kérdésekkel keressék fel ügyfélszolgálatunkat!