Céginfo szolgáltatás (Cégjelző)

Ehhez adminisztrátori jogosultságra és Professional + előfizetésre van szükséged!

Rengeteg idő megy el adminisztrációval, ami hasznosabban is tölthető. Szeretnénk, hogy minél egyszerűbben, és hatékonyabban lehessen dolgozni a MiniCRM-ben, ezért jött létre a Cégjelző partner szolgáltatás.

Cégjelző:

A Cégjelzővel elkerülhető rengeteg monoton gépeléssel töltött perc. Aktiválást követően, automatikusan működik az adat szinkronizáció. Ha létrejön egy cég adatlap MiniCRM-ben, a cég neve és/vagy adószáma alapján megpróbáljuk a hozzá tartozó adatokat beszinkronizálni az adatlapra. A lekérdezések során az cégek, az egyéni vállalkozók és a civilszervezetek jogi, pénzügyi és létszám adatait ismerheti meg, tájékozódhat a keresett cég árbevételéről is.

A következő cégadatlapi mezők lesznek szinkronizálva:

  • Adószám
  • Cégnév
  • Cím
  • Cégjegyzék
  • Alkalmazottak száma
  • Alaptőke
  • Éves árbevétel
  • Alapítás éve
  • Tevékenységi kör
A Cégjelző szolgáltatás segítségével a törzsszám kerül megjelenítésre, amely egyértelműen azonosítja az adott adózót. Az áfakód, illetve a két számjegyű területi kód nem fog megjelenni!
Sem a számlázásnál, sem adatimportálásnál nem fog gondot okozni az utolsó három szám hiánya.

Az azonosítás legpontosabb módja az adószám, ebben az esetben biztosan a hozzá tartozó adatok kerülnek kitöltésre. Amennyiben csak név alapján történik az azonosítás, előfordulhat, hogy nem megfelelő cég kerül szinkronizálásra.

Ebben az esetben két lehetőség van korrekcióra:

  1. Ha a cég adatlapján a hozzá tartozó, adószámot írjuk be.
  2. Érvénytelen adószámot adunk meg ( pl.: írj be egy “x”-et), ezzel megszüntetjük az összekapcsolást.

 

Részletes adatok

Több adatot lekérdezhetsz egy adott cégről a céges adatlapon a „Részletes adatok” mezőre kattintva.

 

A gomb megkattintása után egy ablak ugrik fel, ahol extra adatokat tekinthetsz meg. Az így megjelenített adatok nem szűrhetőek.

2022 október 1-től az első 2 000 lekérdezés költsége bruttó 2 500 Ft lesz, ezt meghaladó lekérdezések után bruttó 1.25 Ft kerül kiszámlázásra lekérdezésenként.

 

2023-as árlistában lévő előfizetőink esetében az első 2 000 lekérdezés költsége nettó 5.90 euró, ezt meghaladó lekérdezések után pedig nettó 0.003 euró/lekérdezés szerint kerül kiszámlázásra.

A cégjelző szolgáltatás fogyasztás alapú szolgáltatás, emiatt a szolgáltatás kizárólag havi fizetési ciklussal vehető igénybe.

Cégjelző aktiválás/lekapcsolás:

1.)Kattints a bal oldali menüsávban található Beállítások menüpontra

2.)Válaszd ki a “Rendszer” lehetőséget 

 

 

3.)A Céginfó beállításnál aktiváld/kapcsold le a Cégjelzőt

Ha kikapcsoltad a cégjelző szolgáltatást a rendszereden belül, értesítsd ügyfélszolgálatunkat erről, hogy a lekapcsolást követő számlára ne kerüljön rá a díja!

 

Ha aktiválod, vigyázz, mert a meglévő információkat néhol felülírjuk, ha találunk egyezést cégre. A szinkronizált adatokat a legfontosabb mezőkben (előző éves árbevétel, munkavállalók száma, tevékenység, tehát a legfontosabb infók) utólag nem lehet módosítani. Ez alól csak az adószám és a cég neve kivétel. Lemondását követően, a Cégjelző által szolgáltatott adatok elvesznek!

Ha egy szinkronizált cég címében bármit módosítasz (pl. az irányítószámát másik mezőbe helyezed), a cégjelző 1-30 napon belül egy új címként újra fel fogja venni az eredetit, ebből adódóan több azonos cím kerülhet a cégadatlapokra.

Milyen esetekben fut le a Cégjelző szolgáltatás?

  1. Amikor céges adatlapot veszel fel a rendszeredben
  2. Amikor céges adatlapot importálsz a rendszerbe
  3. Amikor céges adatlap kerül rögzítése űrlap kitötléssel
  4. Amikor céges adatlap kerül be a rendszeredbe integrációval (API/XML)

Összességében ha bármilyen módon kerül cég rögzítésre a rendszeredbe

Milyen gyakran fut le a szinkronizáció?

  1. A szinkronizáció havonta ellenőrzi az összes az előző hónapban rögzített cégek esetében a szinkronizált adatok naprakészségét. Ezek a lekérdezések is kiszámlázásra kerülnek, olyan esetekben is, ha nem kerül adatmódosítás a cégadatok esetében.

Mikor fut le újra a szinkronizáció? 

  1. Abban az esetben, ha a fent említett megoldást alkalmazod, hogy rögzítesz a cég adószámához egy „x” et. Ez a leggyakoribb megoldás, ha újra szinkronizációt szeretnél egy cég esetében.
  2. Ha a cég neve módosul egy más névre majd vissza az eredetire.

Az összekapcsolással kapcsolatos kérdésekkel keressék fel ügyfélszolgálatunkat!