MiniCRM integrációja címjegyzékekkel

Ha számítógéped vagy mobilod címjegyzékében/címtárában, illetve telefonkönyvében szeretnéd látni a MiniCRM-ben lévő kontakt személyek adatait, integráld MiniCRM rendszeredet a telefonod vagy számítógéped adott alkalmazásával.

Operációs rendszerek szerint lásd alábbi részletes leírásainkat:
Telefonkönyv szinkronizálása Androidon
Telefonkönyv szinkronizálása iPhoneon

A szerver a CardDAV szabványt ismeri, ami annyit tesz, hogy az integrációhoz a – számítógépeden vagy mobiltelefonodon lévő – címjegyzék, illetve telefonkönyv alkalmazásnak tudnia kell kezelni a CardDAV protokollt (ilyen például az OS X Address Book, illetve az iOS Contacts), vagy pedig – szükség esetén – telepítened kell hozzá egy olyan alkalmazást (klienset), ami beépül a programba, ezáltal lehetővé téve számára a CardDAV protokoll kezelését (például egy sync programot Android-ra).

Szerver: cal.minicrm.hu
Email: MiniCRM belépéséhez használt email címed
Jelszó: MiniCRM belépéshez használt jelszavad

Sikeres integráció és szinkronizálás esetén, címjegyzékedben, illetve telefonkönyvedben megjelenik a rendszer által kiválasztott, maximum 2000 db kontakt. A kontaktok kiválasztása során a rendszer a belépett felhasználók teendőit vizsgálja meg. Sorba rendezi az érintett teendőket tevékenység/módosítás dátuma szerint, majd nézi az azokhoz kapcsolódó adatlapoknál lévő összes kontaktot (még mindig teendőt érintő esemény szerint), végül pedig közülük azon első 2000 darabot szinkronizálja, akikhez van megadva telefonszám. Ezáltal azon kontaktok lesznek így elérhetők a telefonodon vagy a számítógépeden, akikkel – elvileg aktívan – foglalkozol.

Működést tekintve kizárólag csak olvasható kapcsolódás valósítható meg. Például, ha a telefonon módosítasz egy kontakot, akkor azt nem menti a MiniCRM!

Teljesen hibátlan integrációnál a címjegyzékben/címtárban, illetve a telefonkönyvben elérhető:

  • a kontakt neve,
  • a cégnév,
  • az email cím,
  • a telefonszám,
  • valamint az adatlapra mutató link.