Címkék a MiniCRM-ben
A levelező rendszerekből ismert címkéket a MiniCRM rendszeredben is alkalmazhatod. Ennek köszönhetően könnyen jellemezheted és csoportosíthatod ügyfeleidet.
Fontos: Lehetőséged van késöbb szűrni ezekre a címkékre. Ha az adatlapon van a céghez megadva címke, akkor arra tudsz szűrni, ha magánszemélyről van szó (nem kapcsolódik céghez), akkor a hozzá felvett címkére készítheted el ezt a szűrőt.
Mivel a címkék a cégek vagy a nevek alatt, szembetűnő helyen láthatók, így érdemes a legfontosabb információkat feltüntetni. Címkék lehetnek például a következők: tegezős, magázós, jófej, konzervatív, laza, komoly, megfontolt, korrekt stb…
1.) Keresd meg a cég vagy kapcsolattartó adatlapját és jobb oldalon vidd az egeret a neve fölé.
2.) Ekkor megjelenik egy Címke jel a jobb szélen.
3.) Ha rákattintasz, megjelenik egy szövegmező, amibe be tudod írni a címke tartalmát.
4.) Ha egy címkét már használtál korábban, a rendszer felajánlja azt, miután elkezdesz gépelni.