Csinos ajánlatok MiniCRM-ből GYORSAN
Tartalom
Tudj meg mindent az ajánlatok elkészítéséről és kiküldéséről ebből a 8 részes videós képzésből:
- EGYSZERŰ AJÁNLAT
Kevés paraméter esetén adatlapi mezőkből generálható ajánlat. Igény szerint használhatsz email sablont, vagy korábban használt file MiniCRM FILE sablonként mentett verzióját
Ehhez segítség: EMAIL SABLONOK, FILE SABLONOK - SZÁMOLÁST IGÉNYLŐ AJÁNLAT
Ha összetettebb számolást igényel, a MiniCRM ki tudja számolni az eddig kézzel vagy Excel táblában függvénnyel történő számolást. Ehhez a megoldáshoz a FILE SABLONOK hasznosak és a ‘MEZŐMÓDOSÍTÓ AUTOMATIZMUSOK’ kiegészítő - NAGY SZÁMÚ ELEM EGY AJÁNLATBAN
Ha egy ajánlatban akár több tucat v. többszáz elem is lehet, vagy ha az ajánlatból szerződést, teljesítési igazolást vagy szállítólevelet is kell generálni, célszerű a SZÁMLÁZÁS + KÉSZLETKEZELÉS alatt elérhető MiniCRM számlázó terméket használni. Itt !tetszőleges számú egyéni kialakítású dokumentum generálható az ajánlatból.
- Gyakori kérdések
- 1. Hogy lehet megoldani, hogy a MiniCRM-ből generált ajánlat kialakítása megegyezzen az eddig használt ajánlatával?
- 2. Kiment az ajánlat, ügyfél kér 3-szor, külön-külön módosításokat, mire elfogadja. Hogy küldök neki újat?
- 3. Az ajánlatunkat Excelben lehet csak megcsinálni. Be tudom-e tölteni direktben az ajánlat készítésekor az Excelben előkészített listát?
- 4. Hogy tudok leggyorsabban az ajánlatom tételeivel megegyező számlát kiállítani?
- Fejlesztési ötletek
Gyakori kérdések
1. Hogy lehet megoldani, hogy a MiniCRM-ből generált ajánlat kialakítása megegyezzen az eddig használt ajánlatával?
Az eddig használt ajánlat grafikai részét be lehet másolni a MiniCRM FILE sablonokba.
MiniCRM ajánlat sablonok:
https://drive.google.com/drive/folders/10Htn-3O7kBhOkPFun7SG3TCqTxJSUHnK?usp=sharing
Ezt követően a MiniCRM Súgó oldalon látható leírás alapján érdemes megnézi, milyen adatokat tud a MiniCRM automatikusan beszúrni az ajánlatba (pl. Fő kontakt neve, elérhetőségei, stb.)
https://www.minicrm.hu/help/ajanlatok-letrehozasa/
2. Kiment az ajánlat, ügyfél kér 3-szor, külön-külön módosításokat, mire elfogadja. Hogy küldök neki újat?
Két variáció van:
- A kiállított ajánlaton kézzel lehet módosítani az elemeket. (kevés tételnél működhet és egyszerűbb)
- A jobb felső sarokban látható akciógombbal korábbi ajánlat alapján ki lehet állítani újat (a régivel megegyező tartalommal). Nagy számú tétel esetében ez a preferált módszer.
3. Az ajánlatunkat Excelben lehet csak megcsinálni. Be tudom-e tölteni direktben az ajánlat készítésekor az Excelben előkészített listát?
Igen, a táblázatban összerakott ajánlat tételei kiállításkor bemásolhatóak (CTRL+C/CTRL+V) a tételekbe, azaz nem kell kézzel beírni azokat.
4. Hogy tudok leggyorsabban az ajánlatom tételeivel megegyező számlát kiállítani?
Kövesd a videó lépéseit:
Az ajánlatban szereplő termékek megjelenítését a rendszer automatikusan struktúrálja (pl. Fő termék/kiegészítő termék/Kiegészítő szolgáltatás, Fő szolgáltatás, Kiegészítő szolgáltatás, Anyagköltség, stb.)
Ha szeretnél ilyet, szavazz rá minden felhasználóddal:
https://minicrm.nolt.io/416