Csoport korlátozott jogosultságok
A MiniCRM-ben létre lehet hozni felhasználói csoportokat, amikhez “Csoport korlátozott” felhasználókat lehet rendelni.
Ez akkor hasznos, ha több, egymástól elkülönülve dolgozó értékesítési csapat dolgozik egy üzletágban. Egy csoportban lévő csoportos felhasználók rálátnak egymás ügyfeleire csoporton belül, de más felhasználók/csoportok ügyfeleit nem érik el.
Így meg lehet valósítani, hogy egy rendszeren belül, egységes módszerekkel dolgozzon több csapat is, anélkül, hogy egymás adatait látnák, vagy zavarnák egymás munkáját.
Csoportokat Adminisztrátor felhasználó vehet fel a Beállítások > Felhasználók oldalon, a tetszőleges felhasználó profilján a “Csoport” mező melletti villáskulcsra kattintva.
A felugró ablakban szerkesztheted a felhasználói csoportokat.
*Csak csoporton belüli adatokhoz férhet hozzá.
Csoport korlátozott menedzser
Csak azoknak a felhasználóknak az adatlapjait látja, akik ugyanabban a felhasználói csoportban vannak mint ő, a csoportban lévő többi felhasználó jogosultságától függetlenül.
Csoportszintű riportokat is lát, így ezt a jogosultságot egy-egy felhasználói csoport vezetőjének érdemes adni.
Csoport korlátozott
Csak azoknak a felhasználóknak az adatlapjait látja, akik ugyanabban a felhasználói csoportban vannak mint ő, a csoportban lévő többi felhasználó jogosultságától függetlenül.
Nem “Csoport” felhasználók hozzáadása
Olyan felhasználót is hozzá lehet adni csoporthoz, akinek nem “Csoport” jogosultsága van. Ilyenkor a felhasználó adatlapjaihoz minden, a választott csoportban lévő felhasználó is hozzáfér majd. Másban nem változik a felhasználó jogosultsága.
Keresés csoport korlátozott jogosultsággal
Két lehetőség van akkor, ha egy korlátozott jogosultásággal rendelkező felhasználó szeretné használni a keresőt vagy új adatlapot szeretne felvenni a rendszerbe.
Ebben az esetben, ha egy olyan Céget/Kapcsolattartót szeretne rögzíteni a rendszerben, aki már fel van véve, akkor duplikációkat generálhat, mivel a fenti okok miatt nincs jogosultsága látni őket, így nem tud arról, hogy benne vannak már a rendszerben.
Amikor adatbetöltésből, API-val, vagy űrlapkitöltésből érkezik új adatlap, aminél nincs előre meghatározva felelős, és emellett Új ügyfél kapcsolattartó sincs megadva a rendszerben, akkor az adatlap felelőse a rendszered nevével megegyező központi felhasználó lesz. Az ő adatlapjait az összes felhasználó láthatja, és meg is nyithatja.
Ha lehetőséget szeretnél adni arra, hogy a korlátozott felhasználó lássa azt, hogy a Cég/Kapcsolattartó benne van-e a rendszerben, akkor ezt a Beállítások -» Rendszer oldal alján tudod szabályozni. Ezt rendszerszinten tudod megadni és nem felhasználószinten, így minden korlátozott felhasználóra érvenyes lesz a beállítás.
Ekkor a korlátozott jogosultsággal rendelkezők esetében a kereső kis módosítással ugyanúgy működik, mint másoknál.
Ha a keresőbe elkezdi beírni a nevet, email címet, telefonszámot, akkor a legördülő listában is és a találati listában is látni fogja, hogy benne van-e az Adatlap / Cég / Kapcsolattartó a rendszerben vagy sem.
Viszont a kereső találati listájában csak azokat a sorokat tudja rákattintással megnyitni, amihez van jogosultsága.
A többinél kiírja a rendszer, hogy nincs jogosultsága a megtekintéshez és nem engedi őt tovább.
Emellett, ha egy olyan Céget / Kapcsolattartót szeretne rögzíteni a rendszerben, aki már benne van, viszont a fenti okokból nincs jogosultsága látni őket, akkor fel tud venni hozzájuk új adatlapot mert felajánlja őket a rendszer, miután elkezdi beírni a nevüket/email címüket/telefonszámukat.