Egyedi hívólink beállítása

A beállítások módosításához adminisztrátornak kell lenned!

Egyedi hívólinkkel külső VOIP készüléken keresztül lehet hívást indítani MiniCRM-ből. Ebben az esetben a telefonszám a VOIP készüléken kerül tárcsázásra, az ügyfél MiniCRM adatlapján lévő telefonszámra kattintáskor.

A hívólink beállításához szükséges felhasználónevet és az ahhoz tartozó jelszót a Telefonközpont szolgáltatódtól kérheted el.

Hívólink összeállítása

A hívólink HTTP protokollon keresztül, belső hálózaton kerül meghívásra.

A hívólink összeállításához a VOIP készülék belső IP címére, a felhasználó nevére és jelszavára van szükség.

VOIP belső IP címe: Böngészőből HTTP protokollon keresztül elérhető (fix) IP cím.
Felhasználónév: VOIP készülékben felvett felhasználónév.
Jelszó: A fenti felhasználóhoz tartozó jelszó.
Mellék: A készülék hívásához szükséges mellék.

Példa URL:

http://felhasznalo:jelszo@192.168.1.1/servlet?number={%Phone%}&outgoing_uri=

Hívólink beállítása

A hívólinket a Profil oldalra navigálva, a Telefonszám beállításoknál adhatod hozzá.

Egyedi hívólink beállítása

Az egyedi hívólink hozzáadásához az “Egyedi” opciót kell kiválasztani a Prefix-ek közül!
A hívólink beállítását követően a felhasználó a MiniCRM-ben lévő telefonszámra kattintva a VOIP készüléken keresztül kezdheti a tárcsázást.