Email aláírás beállítása

A MiniCRM-ben állíthatsz be magadnak egyéni aláírást, melyet az email sablonok végén a Feladó: Email aláírás változóval használhatsz majd a kiküldések során.

A leírásban szereplő termékbeállításokat csak adminisztrátori jogosultsággal tudod elérni!

Két fajta email aláírás van a MiniCRM-ben:

  • Felhasználó aláírása
  • Termék aláírása

Felhasználó aláírása

Ezt saját magadnak adhatod meg a Profilbeállítások közt.

1.) Kattints a jobb felső sarokban a profilképedre, majd a Profil gombra.

 

2.) A Telefonszám és email fülön legörgetve válaszd az Egyedi aláírás lehetőséget, és szerkeszd meg az aláírásod.

Tipp: Itt ugyanúgy van lehetőség változókat, képeket beszúrni mint a sablonok szerkesztésénél.

Termék aláírása

Ezzel megadhatod, hogy az egy-egy termékből kiküldött levelekben milyen aláírás szerepeljen.

1.) Válaszd ki azt a terméket a bal oldali menüsorból, amelyikben az aláírást módosítani szeretnéd és kattints a Termék beállítások menüpontra.

2.) Töltsd ki az Emailek feladója részt, és válaszd az Egyedi aláírás lehetőséget.

Tipp: Ha azt szeretnéd, hogy az egyedi emailek alapértelmezetten a termékben beállított email címről menjenek ki, akkor pipáld be az Egyedileg küldött emaileknél alapértelmezés a fenti feladó legyen rublikát.

 

Mikor melyik aláírást fogja használni a rendszer?

Ahhoz, hogy az aláírás megjelenjen a levélben, az email sablonhoz hozzá kell adni változóként a Feladó: Email aláírás változót.

Az, hogy melyik aláírás jelenik meg a levélben attól függ, milyen email címet adunk meg feladónak.

 

Ha a termékben beállított email cím a feladó (Feladó neve <Feladó email címe > formában), akkor a termék egyedi aláírása fog megjelenni a levélben.

Ha feladónak csak a felhasználó neve van kiválasztva a listában, akkor a profil oldalon beállított egyedi aláírás fog megjelenni a levélben.