Email cím státuszok
Az ügyfeleid személyadatainál 4 különböző email cím státusszal találkozhatsz. Az email címek háttere mutatja, melyik milyen státuszban van.
Aktív email cím
Nincs háttere. Feliratkozott a hírleveledre, így tömegesen és egyedileg is küldhetsz neki emailt.
Aktiválásra váró email cím
Szürke a háttere. Nem iratkozott fel a hírleveledre, így csak egyedi emailt küldhetsz neki, illetve Email cím aktiváló emaillel fel tudod őket iratkoztatni. Adatbetöltésből és űrlapkitöltésből érkezhet így a MiniCRM-be.
Leiratkozott email cím
Fekete a háttere. Korábban fel volt iratkozva a hírleveledre, de utána leiratkozott. A tömegesen kapott emailedben lévő leiratkozott linkkel lehet ezt megtenni, vagy Te tudod őt kézzel leiratkoztatni.
Nem működő email cím
Piros hátterű. Attól függően hogy miért pattant vissza egy kiküldött email, 1 és 10 sikertelen email küldés próbálkozás után jelöljük nem működőnek.
- Ha például a szolgáltató azt jelzi hibának, hogy nincs ilyen postafiók, akkor első hibaüzenet után nem működőnek jelöljük email címet.
- Ha átmeneti probléma volt, ott többször is próbálkozunk a kiküldéssel.