Email cím státuszok

Az ügyfeleid személyadatainál 4 különböző email cím státusszal találkozhatsz. Az email címek háttere mutatja, melyik milyen státuszban van.

Aktív email cím

Nincs háttere. Feliratkozott a hírleveledre, így tömegesen és egyedileg is küldhetsz neki emailt.

Aktiválásra váró email cím

Szürke a háttere. Nem iratkozott fel a hírleveledre, így csak egyedi emailt küldhetsz neki, illetve Email cím aktiváló emaillel fel tudod őket iratkoztatni. Adatbetöltésből és űrlapkitöltésből érkezhet így a MiniCRM-be.

Leiratkozott email cím

Fekete a háttere. Korábban fel volt iratkozva a hírleveledre, de utána leiratkozott. A tömegesen kapott emailedben lévő leiratkozott linkkel lehet ezt megtenni, vagy Te tudod őt kézzel leiratkoztatni.

Nem működő email cím

Piros hátterű. Attól függően hogy miért pattant vissza egy kiküldött email, 1 és 10 sikertelen email küldés próbálkozás után jelöljük nem működőnek.

  • Ha például a szolgáltató azt jelzi hibának, hogy nincs ilyen postafiók, akkor első hibaüzenet után nem működőnek jelöljük email címet.
  • Ha átmeneti probléma volt, ott többször is próbálkozunk a kiküldéssel.

 

A leiratkozott és a nem működő email címeknél elképzelhető, hogy változik a helyzet (újra fel szeretne iratkozni, vagy ismét működik a postafiókja), így kézzel tudod őket pontosan egyszer aktiválni.