Email címek aktiválása
Előfordul, hogy a MiniCRM-ből küldött (tömeges) levelek nem érnek célba. Ennek oka lehet egy leiratkozott ügyfél, vagy nem működő e-mail címmel rendelkező ügyfél is.
Egy alkalommal lehetséges ezen ügyfelek visszairatkoztatása / aktiválása.
A következő lépésekhez adminisztrátori jogosultságra lesz szükséged!
1)Az oldalsávban kattints a Beállítások — Leiratkozások opcióra, itt láthatod a NEM aktív email címeket.
2.) E-mail cím aktiválása
A Nem működő email cím (újra)aktiválás után ismét aktív lesz.
A Leiratkoztatott email cím (újra)aktiválás után szintén aktív lesz. Ha az aktiválást követően spam bejelentés érkezik erről az email címről, akkor a rendszeredben le kell kapcsolnunk a tömeges email küldés funkciót.
Aktiválni egyszerűen lehet: A jobb oldalon lévő keresővel tudod megtalálni a kérdéses email címet. Utána a bal oldali listában, ha rákattintasz, akkor máris aktiválhatod.