Felhasználói statisztikák

Ezen az oldalon látod a munkáddal kapcsolatos legfontosabb adatokat.

Kattints a bal alsó sarokban a Profil menüpontra, majd a statisztikáim gombra, és máris látsz mindent.

Riport beállítások

  • Vizsgált időszak: Itt tudod megadni, hogy milyen időszakot szeretnél nézni.
  • Összehasonlított időszak: Olyan hosszú időszak, mint a vizsgált, és közvetlenül megelőzi a vizsgált időszakot. Ezt a két intervallumot hasonlítja össze a rendszer, és ennek megfelelően alakulnak a számok.

Fejlécen szereplő kiemelt információk

  • Rendszer használata: Egyszer belépett / Többször belépett / Havi aktív / Heti aktív / Rendszeresen belép
  • Google Naptár szinkronizáció: Azt mutatja, a naptár szinkonizálás be van-e kapcsolva (igen/nem)
  • Mobil eszközről történő belépés: Azt mutatja, más mobil eszközről (tablet, okostelefon) történt-e már belépés (igen/nem)
  • Napi teendők emailben: Azt mutatja, be van-e állítva a napi teendő email küldés a beállításoknál (igen/nem)

A dobozok közepén lévő százalék a változás mértékét, alatta a másik kettő pedig a Vizsgált és az Összehasonlított időszak arányait mutatja.

Lezárási arány

A vizsgált időszakban “nyert” érdeklődők aránya az összes lezárt érdeklődőhöz képest.

Új érdeklődők

Az adott felhasználóhoz (felelőshöz) kapcsolódó értékesítési státuszba került adatlapokat számolja a riport.

Beragadtak

Azok, akik túl sok ideje vannak értékesítési fázisban, és már így vagy úgy, de le kellett volna őket zárni. Akkor lesz beragadt egy érdeklődő, ha több, mint 60 napot töltött az értékesítési szakaszban.

Lezárt sikeres teendők

A felhasználó által a vizsgált időszakban lezárt sikeres teendők száma.

Rendszerben töltött órák

Az adott felhasználó mennyi időt töltött a rendszerben (órák száma).

Csak az Értékesítési termékekban lévő adatlapokat vizsgálja

  • Lezárási arány
  • Új érdeklődők
  • Beragadtak

Összes terméket vizsgálja (rendszerszintű riportok)

  • Lezárt teendők
  • Rendszerben töltött órák