Felhasználók értesítése teendőből

„Honnan fogom tudni, ha valaki feladatot ad nekem a MiniCRM-ben, és nem szól külön?”

4 lehetőséged is van tájékozódni a feladataidról, akár te ütemezted azokat magadnak korábban, akár mástól kaptad őket.

1. Értesítés panel

Az Értesítés panelen minden veled kapcsolatos történésről értesítést kaphatsz a MiniCRM-en belül. Ezeket megjelölheted olvasottnak, és visszamenőleg is bármikor megnézheted, hogy milyen értesítéseket kaptál. A még meg nem tekintett értesítéseket a csengőn látható számláló fogja neked jelezni:

Értesítés panel csengő ikon

Így néz ki a teljes Értesítés panel. Van lehetőséged az összes értesítés olvasottnak jelölésére, és az összes értesítés megtekintésére is.

Értesítési panel

Fontos: Az Értesítési panel működéséhez először be kell kapcsolnod, hogy miről szeretnél értesítést kapni. Ehhez ide kattintva találsz útmutatót.

Előnyök:

  • Nem kell elhagynod a MiniCRM-et az értesítő megkapásához.
  • Kiválaszthatod, hogy milyen eseményekről szeretnél értesítést kapni.
  • Fontossági sorrendet állíthatsz fel az értesítések között olvasottnak vagy olvasatlannak jelöléssel.

Hátrányok:

  • Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.

2. Megemlítés a megjegyzésben

Bármelyik nyitott teendő megjegyzésében megemlíthetsz más MiniCRM felhasználókat. Amint hozzáadtad a megjegyzést, ők egy értesítő emailt fognak kapni erről. Az emailben szerepelni fog a teendő szövege, a megjegyzés szövege, valamint egy gomb, amivel közvetlenül az érintett adatlapra ugorhat a megemlített személy.

Előnyök:

  • Az értesítő email azonnal elküldésre kerül.
  • Egyszerre több felhasználó is értesíthető a teendőn belül.
  • Nem igényel további beállításokat, csak használni kell.

Hátrányok:

  • Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.

3. Értesítés a Google Naptár szinkronizációval

Ha egy felhasználó profilbeállításainál engedélyezve van a Google Naptár szinkronizáció, akkor azokról a teendőkről, melyeknek ő a felelőse, egy naptáresemény kerül létrehozásra. A Google Naptár szinkronizációt ez alapján a leírásunk alapján állíthatod be.

Előnyök:

  • A teendő felelőse és az érintettek is láthatják a naptárukban a teendőt.
  • A teendő időzítésével jelezni is fog nekik a Google Naptár.
  • Olyan személyek is láthatják a feladatot, akik nem MiniCRM felhasználók (teendőben érintettek, vagy akikkel a Google Naptáradat megosztottad).

Hátrányok:

  • A teendő felelőse és az érintettek csak a feladat időpontjában fognak értesülni.

4. Értesítés a MiniCRM mobil appban

Előfordul, hogy nem a számítógépnél dolgozol egész nap. Ilyenkor hasznos a MiniCRM app, amit az okostelefonodra letöltve magaddal vihetsz. Ezen a felületen is megkapod a Profilbeállításaidban megadott értesítéseket. Előfordulhat, hogy ezeket engedélyezned kell a telefonod beállításai között!

Értesítések engedélyezése az eszközön:

MacOS

Windows

iOS

Android

Előnyök:

  • Bárhol megkapod az értesítéseket, nem csak amikor megnyitod a MiniCRM-et, az emailjeidet vagy a Google naptárat.
  • Kiválaszthatod, hogy milyen eseményekről szeretnél értesítést kapni.
  • Az értesítő mobilon képes csipogni és rezegni a telefonod beállításai szerint.

Hátrányok:

  • Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.