Felhasználók értesítése teendőből
„Honnan fogom tudni, ha valaki feladatot ad nekem a MiniCRM-ben, és nem szól külön?”
4 lehetőséged is van tájékozódni a feladataidról, akár te ütemezted azokat magadnak korábban, akár mástól kaptad őket.
1. Értesítés panel
Az Értesítés panelen minden veled kapcsolatos történésről értesítést kaphatsz a MiniCRM-en belül. Ezeket megjelölheted olvasottnak, és visszamenőleg is bármikor megnézheted, hogy milyen értesítéseket kaptál. A még meg nem tekintett értesítéseket a csengőn látható számláló fogja neked jelezni:
Így néz ki a teljes Értesítés panel. Van lehetőséged az összes értesítés olvasottnak jelölésére, és az összes értesítés megtekintésére is.
Előnyök:
- Nem kell elhagynod a MiniCRM-et az értesítő megkapásához.
- Kiválaszthatod, hogy milyen eseményekről szeretnél értesítést kapni.
- Fontossági sorrendet állíthatsz fel az értesítések között olvasottnak vagy olvasatlannak jelöléssel.
Hátrányok:
- Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.
2. Megemlítés a megjegyzésben
Bármelyik nyitott teendő megjegyzésében megemlíthetsz más MiniCRM felhasználókat. Amint hozzáadtad a megjegyzést, ők egy értesítő emailt fognak kapni erről. Az emailben szerepelni fog a teendő szövege, a megjegyzés szövege, valamint egy gomb, amivel közvetlenül az érintett adatlapra ugorhat a megemlített személy.
Előnyök:
- Az értesítő email azonnal elküldésre kerül.
- Egyszerre több felhasználó is értesíthető a teendőn belül.
- Nem igényel további beállításokat, csak használni kell.
Hátrányok:
- Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.
3. Értesítés a Google Naptár szinkronizációval
Ha egy felhasználó profilbeállításainál engedélyezve van a Google Naptár szinkronizáció, akkor azokról a teendőkről, melyeknek ő a felelőse, egy naptáresemény kerül létrehozásra. A Google Naptár szinkronizációt ez alapján a leírásunk alapján állíthatod be.
Előnyök:
- A teendő felelőse és az érintettek is láthatják a naptárukban a teendőt.
- A teendő időzítésével jelezni is fog nekik a Google Naptár.
- Olyan személyek is láthatják a feladatot, akik nem MiniCRM felhasználók (teendőben érintettek, vagy akikkel a Google Naptáradat megosztottad).
Hátrányok:
- A teendő felelőse és az érintettek csak a feladat időpontjában fognak értesülni.
4. Értesítés a MiniCRM mobil appban
Előfordul, hogy nem a számítógépnél dolgozol egész nap. Ilyenkor hasznos a MiniCRM app, amit az okostelefonodra letöltve magaddal vihetsz. Ezen a felületen is megkapod a Profilbeállításaidban megadott értesítéseket. Előfordulhat, hogy ezeket engedélyezned kell a telefonod beállításai között!
Értesítések engedélyezése az eszközön:
Előnyök:
- Bárhol megkapod az értesítéseket, nem csak amikor megnyitod a MiniCRM-et, az emailjeidet vagy a Google naptárat.
- Kiválaszthatod, hogy milyen eseményekről szeretnél értesítést kapni.
- Az értesítő mobilon képes csipogni és rezegni a telefonod beállításai szerint.
Hátrányok:
- Csak aktív MiniCRM felhasználók értesíthetők ezzel a módszerrel.