Google Naptár szinkronizálás
1.) Menj a Profilodba! (A bal oldalon található menüsávban legörgetve lehet ezt megtalálni.)
2.) Görgess lejjebb majd Bal oldalon kattints a gombra a Google naptár szinkronizálás rész alatt.
3.) Fogadd el a hozzáférést.
4.) Add meg, melyik Google fiókod naptárával szeretnéd összekapcsolni a MiniCRM-et.
5.) Menj a Google naptáradba és bal oldalon látni fogsz egy új beépülő naptárat. Itt fogod látni a nyitott teendőidet.A teendők
6.) folyamatosan érkeznek innentől a naptáradba, amíg meg nem szünteted a szinkronizációt.
Ha bekapcsoltad a Google Naptár szinkronizációt, Google fiókod MiniCRM-be való bejelentkezéshez is használhatod.
Fontos tudni, hogy 1 Google fiók 1 MiniCRM felhasználóhoz lehet csak rendelve.
A szinkronizáció bekapcsolásakor minden aktív termék, minden nem törölt adatlapjához tartozó, határidő szerint rendezve maximum 500 db nyitott teendő kerül be ebbe a naptárba. A 30 napnál régebbi teendőket nem szinkronizálja a MiniCRM, ezeket elavultnak tekinti a rendszer.
Sikeres szinkronizáció után
- A MiniCRM-ben lévő nyitott teendő módosítása azonnal megjelenik Google naptáradban.
- A MiniCRM-ben lévő lezárt teendők is megjelennek egy másik beépülő naptárban.
- A MiniCRM-ben lévő teendő lezárásakor az esemény a Google naptáradból átkerül a Lezárt teendős naptárba.
- A lezárt teendőket 2 hónapra visszamenőleg látod a naptáradban.
- A MiniCRM-be felvett új nyitott teendő azonnal kikerül Google naptáradba, a maximális limit 3000 db Google esemény.
- A Google naptáradban lévő esemény módosításakor azonnal módosul a MiniCRM-ben lévő teendőd.
- A Google naptáradba felvett új esemény NEM kerül be a MiniCRM-be a teendők közé, mert azt nem tudni, kihez vedd fel (melyik termékbe, melyik adatlaphoz).