HR termék
A HR termék segítségedre lehet a jelenlegi és a jövőbeni kollégákkal kapcsolatos teendők vezetésében egészen a jelentkezéstől, az interjún, és a felvételt követő teendőkön át egészen a kiléptetési folyamatig.
Átláthatóan, egy helyen rögzítheted és követheted a kollégákkal kapcsolatos fontos határidőket és dokumentumokat, mint a szerződés, vagy az orvosi alkalmassági vizsgálat lejárta.
Új jelentkező hozzáadása:
A többi termékhez hasonlóan a bal oldali kék sávban a termék nevére, majd az Új jelentkező gombra kattintva a felugró ablakban tudod rögzíteni a jelentkező kapcsolattartói adatait.
Ezt követően létrejön a jelentkezőhöz tartozó adatlap:
Az adatlapon az alapértelmezett mezőkben a következő adatokat vezetheted:
- A jelentkezővel kapcsolatos adatok (önéletrajz, nyelvtudás, jogosítvány, pályázott pozíció stb.)
- Interjúztatással kapcsolatos adatok (bérigény, interjúk időpontjai stb.)
- Munkaüggyel kapcsolatos információk (munkaszerződés, bejelentés időpontja, orvosi alkalmassági vizsgálat lejárata stb.)
- Hozzáférésekkel, és eszközökkel kapcsolatos információk (nála lévő eszközök, neki beállított hozzáférések)
- Kiléptetéssel kapcsolatos adatok (figyelmeztetések dátumai, kiléptetéssel kapcsolatok egyéb teendők)
Az alapértelmezett mezőkön, és státuszokon felül személyre tudod szabni a mezőket és a státuszfát is, hogy teljeskörűen beleilleszkedjen a termék a folyamataitokba.
A termék előnyei:
- Automatizálhatod a folyamatot, hogy időt és energiát spórolj.
- Automatikus teendők felvételével követheted a fontos határidőket.
- Minden munkaüggyel kapcsolatos dokumentumot tárolhatsz egy helyen, hogy azok mindig kéznél legyenek.
Kiterjesztések a HR termékben:
Ha bármilyen kérdésed felmerül a termékkel kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal a help@minicrm.hu email címen!