HR termék

A HR termék segítségedre lehet a jelenlegi és a jövőbeni kollégákkal kapcsolatos teendők vezetésében egészen a jelentkezéstől, az interjún, és a felvételt követő teendőkön át egészen a kiléptetési folyamatig.

Átláthatóan, egy helyen rögzítheted és követheted a kollégákkal kapcsolatos fontos határidőket és dokumentumokat, mint a szerződés, vagy az orvosi alkalmassági vizsgálat lejárta.

Új jelentkező hozzáadása:

A többi termékhez hasonlóan a bal oldali kék sávban a termék nevére, majd az Új jelentkező gombra kattintva a felugró ablakban tudod rögzíteni a jelentkező kapcsolattartói adatait.

Ezt követően létrejön a jelentkezőhöz tartozó adatlap:

Az adatlapon az alapértelmezett mezőkben a következő adatokat vezetheted:

  • A jelentkezővel kapcsolatos adatok (önéletrajz, nyelvtudás, jogosítvány, pályázott pozíció stb.)
  • Interjúztatással kapcsolatos adatok (bérigény, interjúk időpontjai stb.)
  • Munkaüggyel kapcsolatos információk (munkaszerződés, bejelentés időpontja, orvosi alkalmassági vizsgálat lejárata stb.)
  • Hozzáférésekkel, és eszközökkel kapcsolatos információk (nála lévő eszközök, neki beállított hozzáférések)
  • Kiléptetéssel kapcsolatos adatok (figyelmeztetések dátumai, kiléptetéssel kapcsolatok egyéb teendők)
Az alapértelmezett mezőkön, és státuszokon felül személyre tudod szabni a mezőket és a státuszfát is, hogy teljeskörűen beleilleszkedjen a termék a folyamataitokba.

A termék előnyei:

  • Automatizálhatod a folyamatot, hogy időt és energiát spórolj.
  • Automatikus teendők felvételével követheted a fontos határidőket.
  • Minden munkaüggyel kapcsolatos dokumentumot tárolhatsz egy helyen, hogy azok mindig kéznél legyenek.

Kiterjesztések a HR termékben:

Ha bármilyen kérdésed felmerül a termékkel kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal a help@minicrm.hu email címen!