Időpontfoglaló

A MiniCRM ezen funkciója segítségével nagyon egyszerűen és hatékonyan szervezhetsz meg találkozókat az ügyfelekkel. Bevezettünk egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi ügyfeleid számára, hogy egy külön felületen kiválasszák azt a dátumot és időpontot (bizonyos, általad meghatározott feltételek között), amikor találkozót szeretnének igényelni tőled.

1.) Nyisd meg az időpontfoglalót abban a termékedben, ahová majd rögzíteni szeretnéd az ilyen típusú megkereséseket.

 

2.) Kattints az új időpontfoglaló opcióra.

3.) Általános beállítások


Ezen a felületen lehetőséged van megadni az időpontfoglaló nevét, leírását, a felelőst, aki nevében a feladatok létrejönnek az ügyfél adatlapján, valamint azt az adatlapi dátum mezőt, amelyben rögzítse a rendszer az ügyfél által választott dátumot. A jobb oldali sávban megadhatod, hogy egy ilyen időpont foglaláshoz tartozó teendő milyen alapértelmezett időtartammal jelenjen meg a rendszereden belül.

Az időpontfoglaló nyelvi beállítása a rendszered nyelvével egyezik meg alapértelmezetten, azonban ezt a felületen lehetőséged van módosítani. 

Lehetőséged van több felhasználót is megadni akikhez foglalhatnak időpontot az ügyfeleid, ezáltal a rendszer mindig annak fog teendőt felvenni akinek a foglalt időpontban nincs teendője még a rendszerben.

Amennyiben bepipálod „A fenti felhasználók közül mindenki részt vesz az eseményen” opciót úgy abban az esetben ha egyik kollégának teendője van a foglalási időpontban akkor az időpontfoglalóban nincs lehetőségük az adott időpontra foglalni [„ÉS” kapcsolat]. Amennyiben a bepipált opcióval foglalnak az ügyfeleid időpontot úgy mindig az elsőre választott személy lesz a teendő felelőse és a további felhasználó résztvevőként fog megjelenni a teendőben.

A foglalhatósági időszak alapértelmezetten nincs kitöltve, ami azt jelenti, hogy a jövőben bármikor foglalhatnak az érdeklődőid a felületen. Amennyiben módosítod ezt az időszakot és megadsz egy konkrét intervallumot, akkor az érdeklődők az adott időpontfoglaló felületén kizárólag az itt megadott időintervallumban fognak tudni foglalni.

Az időtartam mezőben kiválaszthatod, hogy milyen sűrűn lehessen időpontokat választani majd az online felületen.

Alapértelmezés szerint az elérhetőség Hétfőtől – Péntekig, 09:00 és 17:00 óra között van megadva, azonban ezt is személyre szabhatod ezen a felületen, valamint az időpontok közötti szünetek hosszúságát is van lehetőséged megadni.

Amennyiben a rendszerbeállításokon belül töltöttél fel saját logót, úgy az az időpontfoglaló felületén is megjelenítésre fog kerülni.

4.) Teendő sablon az időpontfogalóban

Van lehetőséged hozzáadni egy teendő sablont az időpontfoglalódhoz, mely azt fogja eredményezni, hogy időpontfoglalás után nem az alapértelmezett teendő sablon fog létrejönni az adott adatlapon, hanem a személyre szabott teendő. Első lépésnek létre kell hoznod egy teendő sablont az adott termékben a „Sablonok” menüpontban:

Második lépés, hogy az adott termékben található időpontfoglaló beállításaiban megjelölöd, hogy melyik teendő sablont szeretnéd, hogy létrehozzon a rendszer az adott adatlapban.

Az eredmény:

Abban az esetben ha a „Profil” beállításban engedélyezve vannak az értesítéseid akkor erről push értesítést is kaphatsz a böngésződtől vagy a MiniCRM mobil alkalmazástól.

5.) Időpontfoglaló linkje

Miután elmentetted az időpontfoglalót, automatikusan létrejön egy hivatkozás, amelyet kimásolva elhelyezheted a linket a tömeges email sablonjában, melyet ki szeretnél küldeni ügyfeleid számára.

Az időpontfoglaló hivatkozását csak abból a termékből tudod kiküldeni az ügyfeleidnek amelyben létrehozásra került.

6.) Hogyan kötheted össze az időpontfoglalót a Google Naptáraddal

A bal oldali menüsávban a „Profil” beállításra kattintva lehetőséged van aktiválni az időpontfoglaló és a kiválasztott Google Naptárad közötti kommunikációt. Ennek eredménye az lesz, hogy a MiniCRM rendszerben található időpontfoglaló szabad időpontjait be fogja folyásolni az, hogy milyen betervezett programjaid vannak a Google Naptárban.

A beállítás közben van lehetőséged kiválasztani, hogy pontosan melyik naptáradban betervezett teendőket vegye figyelmebe a rendszer amikor a szabad időpontokat jeleníti meg az ügyfeleidnek.

7.) Amit az ügyfeled látni fog

Miután ügyfeled rákattint a linkre, az alábbihoz hasonló oldalt fog látni. Itt fogja tudni kiválasztani az számára megfelelő időpontot.

Abban az esetben ha nem választottál egy saját teendő sablont az ügyfeleid foglalása után a rendszer automatikusan létrehoz egy feladatot a már beállított dátummal/idővel, valamint a jelentkező adataival.

Fontos: Az időpont foglaló a MiniCRM-es naptárad alapján működik. Tehát, ha a rendszerben egy adott időpontban már van teendőd, akkor az az idősáv nem lesz elérhető az ügyfelek számára, hogy elkerüld az esetleges átfedéseket a találkozók kapcsán.


A rendszer automatikusan hozzáad 15 percet a megbeszélt időpont előtt és után, így jobban megszervezheted a megbeszéléseid, valamint figyelembe veszi a 09:00 és 17:00 óra közötti munkarendet.

A találkozó oldalának nyelve megegyezik annak a rendszernek a nyelvével, amelyen létrehozták. Az időpont-ütemező időzónája megegyezik a felelősként beállított felhasználó időzónájával.

8.) Sikertelen foglalás

Egy időpontfoglalás meghiúsulhat, ha az időpontfoglalót idő közben a lomtárba helyezted, vagy véglegesen törölted azt az adatlapot vagy kapcsolattartót amelyre a hivatkozást küldted. Erről a felület értesíteni fogja az ügyfelet.

Hasznos kiterjesztések az időpontfoglalóhoz!

Abban az esetben ha Értékesítés típusú terméket használ és ebben szeretnéd az időpontfoglalót használni a „Kiterjesztések” menüpontban találhatsz előre elkészített email sablonokat, automatizmusokat és adatlapi mezőt. Ezek eléréséhez csupán arra van szükség, hogy a díjmentes *IDŐPONT FOGLALÓ automatizmusok kiterjesztést bekapcsolod.