Ismétlődő teendők
Az ismétlődő teendők funkció segítségével lehetőséged van előre meghatározni egy-egy visszatérő feladat automatikus legenerálását.
Például beütemezheted, hogy minden hónap 5.-én a rendszer vegyen fel egy teendőt egy megadott adatlapra, ami emlékeztet arra, hogy a számlákat el kell küldeni a könyvelőnek. Vagy ha vannak ügyfeleid akiket hetente/kéthetente/havonta vagy más rendszerességgel kell látogatni, a MiniCRM képes ezeket a teendőket automatikusan létrehozni a beállított ütemezés szerint.
Bemutató videó:
A leírást a videó alatt találod!
Használata
- Vegyél fel egy teendőt a kiválasztott adatlapra manuálisan vagy akár sablonból!
- Állítsd be a teendő esedékességét!
- Kattints az Ismétlődés gombra!
- Aktiváld az ismétlődést a csúszkára kattintva!
- Add meg az Ismétlődés kezdődátumát (azt az időpontot amire az első ismétlődést szeretnéd generálni)!
- Az ismétlődés gyakoriságánál válasz ki, hogy hány naponta/hetente/havonta vagy évente jöjjön létre a teendő automatikusan!
Ha például azt szeretnéd, hogy minden héten hétfőn 8:30-as esedékességgel jöjjön létre ugyanaz a teendő, akkor számot állítsd 1-re, a listából pedig válaszd a hét opciót. Ha minden második hétfőre szeretnéd ugyanezt, akkor írj egy kettest a számmezőbe és ismét válaszd a hét opciót. Amennyiben viszont minden harmadik hónap 25.-re szeretnéd felvenni a feladatot, a számok közül a hármast, a listából pedig a hónap lehetőséget kell kiválasztanod és így tovább. - Az előre felvett teendők szakaszban kiválaszthatod, hány darab teendőt generáljon az aktiválást követően egyszerre az adatlapra a MiniCRM. Minimum 1 maximum 7 teendőt választhatsz.
- Ezt követően kattints a Mentés majd a Hozzáadás gombra és el is készültél a beállításokkal:
A példában azt láthatod, hogy létrejött az ismétlődő teendő, amely minden héten hétfőn reggel 8:30-kor esedékes. Mivel 4 teendőt választottam ki az előre felvett teendők opciónál, így ezeket rögtön látom az adatlapon. Az egeret az ismétlődés jel fölé irányítva, a rendszer megmutatja, a következő, automatikusan generált teendő esedékességét.
Teendők módosítása
Bármelyik előre generált teendő tartalmát, felelősét, időpontját, listaelemeit stb. szerkesztheted, mentést követően a rendszer rákérdez, hogy a módosítást csak a kiválasztott teendőre vagy az összes, ismétlődő feladatra szeretnéd alkalmazni:
Ismétlődő teendők Projektmenedzsment termékben
Projektmenedzsment termékben az automatikusan létrejövő teendők az „Aktuális feladatok” oszlopba kerülnek legenerálásra.
Mire figyelj?
- Az ismétlődés gyakoriságát csak és kizárólag a funkció lekapcsolása után tudod módosítani, ezért körültekintően állítsd be az ütemezést!
- Adatlap másolása esetén az ismétlődés nem másolja át a rendszer, az újonnan létrejövő adatlapra csak a már előre legenerált teendők kerülnek átmásolásra!
- Amennyiben olyan adatlapot törölsz amelyen van aktív ismétlődő teendő beállítva, a MiniCRM automatikusan lekapcsolja a teendőgenerálást!
- Szabadság termék használata esetén, ha az eredeti teendő felelős szabadságon van, a feladatok automatikusan a helyettes nevére kerülnek létrehozásra!