Keresés korlátozott jogosultsággal
Két lehetőség van akkor, ha egy korlátozott jogosultásággal rendelkező felhasználó szeretné használni a keresőt vagy új adatlapot szeretne felvenni a rendszerbe.
Ebben az esetben, ha egy olyan Céget/Kapcsolattartót szeretne rögzíteni a rendszerben, aki már fel van véve, akkor duplikációkat generálhat, mivel a fenti okok miatt nincs jogosultsága látni őket, így nem tud arról, hogy benne vannak már a rendszerben.
Amikor adatbetöltésből, API-val, vagy űrlapkitöltésből érkezik új adatlap, aminél nincs előre meghatározva felelős, és emellett Új ügyfél kapcsolattartó sincs megadva a rendszerben, akkor az adatlap felelőse a rendszered nevével megegyező központi felhasználó lesz. Az ő adatlapjait az összes felhasználó láthatja, és meg is nyithatja.
Ha lehetőséget szeretnél adni arra, hogy a korlátozott felhasználó lássa azt, hogy a Cég/Kapcsolattartó benne van-e a rendszerbe, akkor ezt a Beállítások -» Rendszer oldal alján tudod szabályozni. Ezt rendszerszinten tudod megadni és nem felhasználószinten, így minden korlátozott felhasználóra érvenyes lesz a beállítás.
Ekkor a korlátozott jogosultsággal rendelkezők esetében a kereső kis módosítással ugyanúgy működik, mint másoknál.
Ha a keresőbe elkezdi beírni a nevet, email címet, telefonszámot, akkor a legördülő listában is és a találati listában is látni fogja, hogy benne van-e az Adatlap/Cég/Kapcsolattartó a rendszerben vagy sem.
Viszont a kereső találati listájában csak azokat a sorokat tudja rákattintással megnyitni, amihez van jogosultsága.
A többinél kiírja a rendszer, hogy nincs jogosultsága a megtekintéshez és nem engedi őt tovább.
Emellett, ha egy olyan Céget/Kapcsolattartót szeretne rögzíteni a rendszerben, aki már benne van, viszont a fenti okoból nincs jogosultsága látni őket, akkor fel tud venni hozzájuk új adatlapot mert felajánlja őket a rendszer, miután elkezdi beírni a nevüket/email címüket/telefonszámukat.