Előre elkészített sablonok, szűrők, automatizmusok, űrlapok a saját MiniCRM rendszeredben
Mi az a kiterjesztés?
Kinek hasznosak a kiterjesztések?
- ha még nincs kellő tapasztalatod és tudásod egy automatizmus összeállításához, a legnépszerűbb automatizmusok mintáját előkészítettük kiterjesztésekben, amit bekapcsolás után már lényegesen egyszerűbb szerkeszteni, mint a nulláról létrehozni
- a sablonok között marketingeseink és tapasztalt senior tanácsadóink legjobb technikai és tartalmi mintáit találod, ami más MiniCRM ügyfeleknek is bevált
- ha nem szeretnél órákat tölteni egy folyamat elkészítésével, egy kiterjesztés bekapcsolásával rengeteg időt spórolhatsz
Tehát ha kezdő vagy, időhiánnyal küzdesz, és a legjobban bevált folyamatokat szeretnéd, nézd át és használd a kiterjesztéseket!
Hol találom és hogyan kapcsolhatom be a kiterjesztéseket?
Minden termékhez olyan kiterjesztések tartoznak, amelyek az adott termékre jellemző üzleti folyamatot támogatják. Így elképzelhető, hogy nem fogod megtalálni egy megszokott kiterjesztésed minden termékben.
Első lépésben érdemes elolvasni a kiterjesztés leírását, és a Bővebben gombra kattintva megtekinteni a kiterjesztéshez tartozó elemeket:
A fenti kiterjesztés bekapcsolásával mezőket, szűrőket, sablonokat, automatizmus és űrlapokat is kapsz, de olyan kiterjesztés is van, ami például csak sablonokat tölt be. Ha bekapcsolod az adott kiterjesztést, azzal gyakorlatilag bemásolod a kiterjesztésben szereplő elemeket a rendszeredbe, mintha te hoztad volna létre őket. Tehát ha a fenti kiterjesztés bekapcsolása után megnézed az adott termék sablonjait, látni fogod, hogy 5 új sablon került a rendszeredbe. Ami igazán hasznos az az, hogy a különböző elemek közötti összefüggések is létrejönnek, így ha automatizmust tartalmazó kiterjesztést kapcsolsz be, az automatizmushoz hozzá lesz kapcsolva a szükséges szűrő, sablon, űrlap, és mező is (nem kell mindig mindegyik).
1.) Szimpatikus kiterjesztés megkeresése és aktiválása
Miután megtaláltad a számodra szimpatikus kiterjesztést, kattints a kiterjesztés sarkában található csúszkára (vagy kérd meg a rendszer adminisztrátorát) a bekapcsoláshoz.
2.) Aktiválás megerősítése
Egy figyelmeztető üzenet fog megjelenni, amely jelzi feléd, hogy az aktiválással a kiterjesztésben szereplő elemek a rendszeredben létrejönnek, illetve amennyiben automatizmust tartalmaz, az aktiválódik.
Fontos tudnivalók:
- Aktív automatizmust tartalmazó kiterjesztés esetén első lépésben keresd meg az automatizmust és kapcsold le, hogy legyen időd átnézni és szerkeszteni a folyamatot mielőtt ügyfélnek kimegy. Aktiválás után kb. 15 perced van, mielőtt a MiniCRM megkísérli lefuttatni az automatizmust, így bőven van időd lekapcsolni.
- A legtöbb elem elnevezésében ott a [MÁSOLD] felirat. Főleg sablonoknál és szűrőknél fontos, hogy ne a kiterjesztéssel megkapott példányt használd, hanem ezt egyfajta piszkozatként kezeld, és egy friss másolatot szerkessz át. Ez azért fontos, mert egy kiterjesztést egy alkalommal tudsz bekapcsolni, és nem tudod újra betölteni az eredeti példányt. Így ha valamit elrontottál, vagy ismét kiinduló alapnak használnád az eredeti sablont, csak akkor lesz erre lehetőséged, ha a mintapéldányt érintetlenül megtartottad.
- A fentiekből következik, hogy egy kiterjesztést egyszer tudsz bekapcsolni, és nem működik a ki-bekapcsolás a tartalmak újratöltéséhez.
Kiterjesztés lekapcsolása
Az aktiválásra használt csúszkával tudod lekapcsolni a kiterjesztést.