“Mai napom” képernyő
Az első felület, amivel a MiniCRM fiókodba belépve találkozol, a “Mai napom” képernyő. A cél az, hogy az adott napod összes elvégzendő feladatát világosan átlásd egy helyen.
A képernyő felső részén látható számláló segítségével már nap elején láthatod az aznap elvégzendő teendőid számát, nap végén pedig nyomon követheted, hogy hány teendőt zártál le vagy napoltál el.
Jobb felső sarokban találhatod meg a számlálót, mely mutatja, hogy hány napig jelentkeztél be folyamatosan a rendszerbe, ez mindig az előző napon történt bejelentkezést számolja aktuálisan és ez a szám csak a munkanapok belépései alapján módosul (ez a funkció nem nézi az ünnepnapokat vagy az áthelyezett munkanapokat).
TIPP: Fontos, hogy mindig vedd fel a következő lépést teendőbe az ügyfeleiddel, érdeklődőiddel kapcsolatban, hogy a MiniCRM emlékeztessen amikor el kell azt végezned.
Aktuális teendőim
A képernyőn tetején négy szám található:
- Mai teendők: Itt az adott napra időzített teendőid összesített számát láthatod (függetlenül attól, hogy tartozik-e hozzájuk konkrét időpont).
- Lejárt teendők: A lejárt teendők is a napi feladataid részét képezik. Itt láthatod azoknak a teendőidnek az összesített számát, amelyek nem lettek lezárva a meghatározott határidőig.
- Lezárt teendők: Ez azon teendőid összesített számát mutatja meg, amelyeket az adott napon lezártál.
- Elnapolt teendők: Itt az adott napon általad elnapolt teendők összesített számát láthatod (vagyis amelyek határidejét egy későbbi időpontra állítottad át).
Céljaim
A számlálók felett a teendőiden kívül, a beállított céljaidat is megtekintheted, amennyiben a Céljaim gombra kattintasz. Ez után a megjelenő számlálókra kattintva elérheted az adott cél riportját.
Ha a céljaid több, mint 4 feltételből állnak (4 megvalósítandó feladattal többel rendelkezel), úgy lehetőséged van a számlálók mellett megjelenő nyilak segítségével ezeket lapozni. Amennyiben jogosultsággal rendelkezel a célod szerkesztéséhez, úgy a számlálók végén elhelyezkedő + jellel tudsz újabb megvalósítandó feladatot hozzárendelni.
Teendők és Adatlapok listája
A „Mai napom” képernyőn két féleképpen tudod listázni az aktuális teendőidet:
- Ha az Adatlapok opciót választod, akkor egy összesített listát kapsz a teendőidről, az adatlapok szerint összegyűjtve. Ebben az esetben egy adatlapot csak egyszer fogsz a listában látni, az azon szereplő teendők számától függetlenül. Ebben a listában látni fogod az adatlapok aktuális státuszát is.
- Amennyiben a Teendők opcióra kattintasz, látni fogod a teendőid típusát valamint, hogy melyik terméken belül esedékes. Ebben a listában fontossági sorrendben megjelenik az összes aktuális teendőd és itt maga a teendő kapja a hangsúlyt, hiszen a teendő szövegét már a fejlécben láthatod.
Teendő nézetben van lehetőséged kiválasztani egy időperiódust, amely alapján a rendszer listázni fogja azokat a teendőket amelyek esedékességének időpontja beletartozik a kiválasztott időszakba. Ezzel van lehetőséged elnapolt teendőket is csoportosan listázni minden termékből!
A pontos dátummal és időponttal rendelkező teendők kerülnek a lista elejére, státuszok szerinti fontossági sorrendben. Ezt követően a lejárt teendők és a pontos időponttal nem rendelkező adott napi teendők az alábbi szempontok szerint rendeződnek:
- Az adatlap minősítése (VIP > Célcsoport > Nem célcsoport).
- Értékesítés státusza (Lezárt nyert > Értékesítés folyamatban > Lezárt vesztett > Feltérképezés).
Csoportos teendő műveletek
Teendő nézetben van lehetőséged módosítani a teendőiden a következő műveletekkel:
- Tömeges felelős módosítás
- Tömeges teendő esedékesség módosítás
Utoljára megnyitott adatlapok