Meglévő termék testreszabása
Itt állíthatod be azokat a termékekre vonatkozó beállításokat, mint például a központi feladó, és központi SMS szám, vagy a teendők típusai.
Hol találod a termékszerkesztőt?
1.Kattints a bal alsó sarokban a Beállításokra.
2.Kattints a Termékek-re, majd válaszd ki azt a terméket, amit be szeretnél állítani.
A termékszerkesztő részei:
Általános
- Itt adhatod meg a Termék nevét
- Beállíthatod az Adatlapok nevét
- Megadhatod a Termék pozícióját a felső kék sávban
- És kiválaszthatod, hogy lehessen-e felvenni adatlapot kézzel a rendszerbe (csak akkor pipáld be, ha integráció által jönnek az adatok vagy már nem szeretnéd aktívan használni a terméket)
Termék típusa
Ez a beállítás csak Általános termékeknél elérhető. Ha Értékesítés-re állítod, a termék riportjait együtt láthatod más értékesítési termékekével.
Teendő típusok testreszabása
Jobb oldalon állítsd be a teendő típusokat, ezzel tudod szabályozni, milyen feladatokat kell a folyamatban elvégezni. Előre meghatározhatod, milyen időtartammal, és figyelmeztetéssel kerüljenek majd a naptárba, illetve színt is megadhatsz nekik.
Emailek feladója
Add meg a termék központi feladóját. (Tömeges kiküldéseknél, Űrlapnál és egyedi email küldésnél tudod ezt használni.)
Ha azt szeretnéd, hogy a termékből csak erről a feladóról küldjenek ki emaileket, akkor pipáld be a Feladó email címe alatt lévő mezőt.
Ha van egyedi aláírásod, pipáld be és a szerkesztőben add meg, mit szeretnél használni.
Központi mobilszám
Ha szeretnél SMS-t küldeni a termékből, akkor írd be a számot és aktiváld.
Egyedi feladó
Megadhatod, milyen egyedi feladókat szeretnél használni az ebből a termékből kiküldött email sablonokban. Az itt megadott feladót később a sablonszerkesztőnél választhatod majd ki.
Alapértelmezett státusz
Megadhatod, mi legyen a manuálisan felvett adatlapok alapértelmezett státusza:
Sorszámszerkesztő
Lehetőséged van a termékben beállítani egy általad kiválasztott sorszámozási módot amelynek segítségével a termékben az adatlap létrehozásakor ellátja a rendszer automatikusan egy sorszámmal.
Ehhez szükség beállítanod néhány adatot ami szerint szeretnéd, hogy sorszámozást végezzen a rendszer.
- Előtag: Itt meghatározhatod, hogy mivel kezdődjön a sorszáma az adatlapnak (ez lehet évszám, szöveg stb), ileltve ha szeretnéd elválasztani a sorszám további részétől azt is itt határozhatod meg, hogy milyen módon szeretnéd azt megtenni (pl. “/”, “-” stb.).
- Minimum karakterszám: Ezzel határozhatod meg, hogy a sorszámod második fele minimum hány karaktert tartalmazzon (pl. 4-5).
- Kezdő sorszám: Ezt beállítva határozhatod meg, hogy hányas számtól kezdődjön a sorszámozás.
- Utótag: Ezzel meghatározhatod, hogy a sorszám mivel végződjön hasonlóan mint az előtag ide is megadhatsz számot,szöveget vagy szimbólumot.
Ha a fentieket beállítottad a módosításról az Előnézet alatt láthatod hogyan fog kinézni a sorszámod az adatlapokon.
Ha mindent megfelelően állítottál be úgy abban az esetben az Aktiválás gombra kattintva bekapcsolhatod az automata sorszámozást. Ezután az adatlapon automatikusan létrejön egy Sorszám mező amely az adatlap létrejöttekor kerül automatikusan kitöltésre. Amennyiben utólag leakarod kapcsolni a sorszámozást úgy azt megteheted ugyanezen a felületen a Lekapcsolás gombra kattintva.
A beállítások elvégzése után minden új adatlapon megjelenik egy „Sorszám” nevű mező amely minden új adatlap létrehozásakor fog generálni egy sorszámot az adatlapon. Ezt a sorszám mezőt lehetőséged van szerkeszteni, illetve az adatlapon a megjelenítési helyét állítani a terméken belül a „Mezők testreszabása” funkcióval.