MiniSync integráció

A MiniSync egy olyan platform, amelyet az integrációs folyamatok egyszerűsítésére és felgyorsítására terveztek. Egy köztes adatbázist használ, amelyben harmadik fél cégek adatai tárolódnak. Ezeket az adatokat aztán a megfelelő mezőkhöz leképezzük a MiniCRM-en belül.

A MiniSync előnyei

Nem szükséges átlátnod a MiniCRM technikai bonyolultságait, amikor beállítod a SyncFeed-et. Az adatokat olyan formátumban/szerkezetben küldheted be, amilyennel például a harmadik féltől megkapod anélkül, hogy pontosan megfelelnének a MiniCRM specifikációinak. Nem feltétlen szükséges megértened az API dokumentációnk 100+ oldalát, a MiniCRM adatstruktúráját, nem kell foglalkoznod azonosítással/duplikálással, az API korlátokkal, stb. Amennyiben megvan egy „adat feed” saját struktúrájában, az is elegendő részünkre, hiszen onnantól mi foglalkozunk a leképezés logikájával és küldjük be a MiniCRM rendszeredbe.

Mikor érdemes választani a MiniSync-et?

Fontos tudni, hogy az integráció alapvetően egy együttműködést igénylő folyamat, amelyben Te és a harmadik fél (lehetőleg egy technikai ember a szoftver felől, amit használsz) vesz részt. Bár a mi eszközünk segíthet a neked az adatok lekérésében más szoftverből, hangsúlyozni kell, hogy az adatok feldolgozása és lekérése a másik szoftverből nem kizárólag a mi felelősségünk; ehhez a harmadik fél együttműködése és támogatása is szükséges.

  • Folyamatos adatszinkron: Amikor szükség van folyamatos adatszinkronizációra két rendszer között (pl. a MiniCRM és egy ERP esetében).
  • Korlátozott erőforrások: Ideális azoknak a ügyfeleknek, akiknek nincs belső szoftvertervezési vagy fejlesztési kapacitásuk, és nincs részletes technikai ismereted a MiniCRM-mel kapcsolatban.

A Te feladatod az integrációs folyamatban:

  1. Álmodd meg és dokumentáld : Jegyezd le az igényeidet – adatmezők, munkafolyamat ötletek és hogyan szeretnéd, hogy a dolgok szinkronizálódjanak.
  2. Konzultálj a harmadik féllel az integrációról. Beszéljetek a technikai részletekről, díjakról, és győződjetek meg róla, hogy az adatkapcsolat a későbbiekben is mindig aktív marad és támogatni is tudják majd.

A harmadik fél felelősségei:

Bár különböző csatlakozókat kínálunk az adatok lekéréséhez a harmadik féltől fontos, hogy tudják biztosítani a folyamatos hozzáférést a friss információkhoz.

Ezek a csatlakozási formák a következők:

  • LocalFile Connector: Egyedi végpontot biztosítunk a harmadik fél számára, ahová fel tudja tölteni a friss adatokat.
  • HttpDownload Connector: Szükségünk van egy végpontra a harmadik féltől, ahonnan le tudjuk tölteni a friss adatokat.
  • MySql Csatlakozó: Szükségünk van hozzáférésre az adott rendszer adatbázisához, ahonnan ki tudjuk nyerni a szükséges adatokat. Ez egy időigényesebb kapcsolódási forma, hiszen meg kell ismerjük az adatbázis felépítését.

 

A MiniSync kizárólag a Professional és Enterprise platformok számára elérhető. A MiniSync-et csak éves vagy többéves előfizetések vagy hűségmegállapodások keretében kínáljuk. Illetve fontos megjegyezni, hogy azokat az integrációkat tudjuk hamarabb betervezni/vállalni, amelyek a már meglévő infrastruktúránkkal kompatibilisek.

 

Hogyan néz ki egy ilyen integrációs folyamat:

  1. Jelezd az integrációs igényed a MiniCRM-es kapcsolattartód felé, illetve az ügyfélszolgálatunknak, itt már szükségünk lesz konkrét igényed pontos megfogalmazására, hogy lássuk, részünkről megvalósítható-e az igény.
  2. Miután megvizsgáltuk a tőled kapott dokumentumot, fogunk tartani egy online megbeszélést, ahol az esetleges felmerülő kérdéseket át tudjuk beszélni.
  3. A megbeszélést követően, házon belül pontosítunk, hogy megvalósítható-e ez az integráció a korábban és a megbeszélésből információk alapján, és szükség van-e a MiniSync-re, vagy esetleg más megoldás lehet a legjobb opció számodra.
  4. Konzultálnod kell a harmadik féllel az esetleges plusz fejlesztésekről, illetve, hogy az ő részükről megvalósítható-e ez ez integráció, tehát tudják-e biztosítani azokat az adatokat, amelyeket te szeretnél mozgatni a két rendszer között. Itt lehetséges, hogy további megbeszélésekre lesz szükség.
  5. Ha minden oldalról zöld a lámpa, akkor az integrációs folyamat elkezdődik, ahol a te segítségedre is szükségünk lesz, például a tesztelésben, illetve a fejlesztés során felmerülő plusz kérdések megválaszolásában.
  6. Az integrációhoz tartozó előfizetés azt követően indul el, ha az összekötés éles rendszerben is elkezded használni.
  7. Természetesen támogatást nyújtunk az integrációhoz a használat során. Itt fontos tudnod, hogy az összekötés általunk elkészült funkcióit és működését tudjuk támogatni, sajnos a harmadik fél oldalára nincs ráhatásunk.