Mire jó a naptárszinkronizáció?

Amennyiben szeretnéd a megbeszéléseidet vagy magán programjaidat és a MiniCRM-es feladataidat egyben áttekinteni, kapcsold össze MiniCRM-eddel az általad használt naptárat. A naptárad és a MiniCRM szinkronizálásának segítségével láthatod a naptáradban a lezárt teendőidet, arra az időpontra berakva, amikor lezártad a teendőt.

Ezekkel a naptárakkal tudod összekapcsolni a MiniCRM-et:

Tipp: A Google naptár szinkronizációját javasoljuk a legfelhasználóbarátabb élmény érdekében.

Sikeres integráció és szinkronizálás esetén naptáradban megjelenik a MiniCRM-ben vezetett következő – legfeljebb – 250 db nyitott teendő.

A legtöbb információt küldeni / fogadni képes integrációnál (például OS X Calendar vagy iOS Calendar használatakor):

  • naptáradban elérhető az adatlap linkje
  • a határidő és a teendő szövege átírható
  • a naptárban végzett módosítások a MiniCRM-ben is megjelennek

Amit látni fogsz még:

  • a naptárbejegyzés neve egyenlő az adatlap nevével
  • a dátum a teendő határideje
  • a leírás a teendő szövege
  • a cím mezőben pedig a kapcsolattartó személy neve és adatai láthatók

Módosítás esetén az érintett adatok a MiniCRM-ben is mentésre kerülnek.

Az adatlap linkjére kattintva pedig el tudod érni az adott adatlapot is, és azon keresztül már láthatod a teljes adatlapot címmel, valamint minden más egyéb adattal együtt.

A naptárszinkronizációt a profilbeállításokban tudod beállítani.

Naptárszinkronizáció

 

Az alábbi adatokra lesz szükséged:

  • Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed
  • Jelszó: A MiniCRM felhasználói jelszó (amit belépéskor használsz)
  • Szerver: cal.minicrm.hu

Hogyan láthatom a lezárt teendőket a naptáramban?

Amikor lezársz egy teendőt, akkor az eltűnik a nyitott teendőket tartalmazó naptáradból és átkerül a Lezárt teendős naptáradba.

Emiatt a naptárszinkronizáció bekapcsolása után két különálló beépülő naptárad lesz:

  1. Az egyik tartalmazza a nyitott teendőidet. Ha módosítasz a teendőn a MiniCRM-ben, akkor ez a módosítás a naptárban is látszódni fog.
  2. A másik a lezárt teendőidet tartalmazza. Mivel a MiniCRM-ben nem tudod módosítani a lezárt és az előzményekbe került teendőket, így a naptárban sem fogsz változást tapasztalni. Egyszerűen csak megmutatja, kivel, mikor, mit csináltál a MiniCRM-ben.