Mire jó a naptárszinkronizáció?

Amennyiben szeretnél egy-egy teendőről emlékeztetőt kapni mobilodon vagy számítógépeden, kapcsold össze MiniCRM-eddel az általad használt naptárat.

A másik hasznos tulajdonsága, hogy láthatod a naptáradban a lezárt teendőidet, arra az időpontra berakva, amikor lezártad a teendőt.

A naptár szinkronizálási beállításokat az alábbi képeken látható lépések segítségével találod meg.

A bal oldali menüsávban keresd meg a Profil menüpontot és ezen belül görgess lefelé és ott találod meg a naptár szinkronizációval kapcsolatos beállításokat.

 

 

Az alábbi adatokra lesz szükséged:

  • Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed
  • Jelszó: A MiniCRM felhasználói jelszó (amit belépéskor használsz)
  • Szerver: cal.minicrm.hu

Ezekkel a naptárakkal tudod összekapcsolni:

Sikeres integráció és szinkronizálás esetén naptáradban megjelenik a következő – legfeljebb – 250 db nyitott teendő.

Teljesen hibátlan integrációnál (például OS X Calendar vagy iOS Calendar használatakor):

  • naptáradban elérhető az adatlap linkje
  • a határidő és a teendő szövege átírható
  • a naptárban végzett módosítások a MiniCRM-ben is megjelennek

Amit látni fogsz még:

  • a naptárbejegyzés neve maga az adatlap név
  • a Dátum a teendő határideje
  • a Leírás a teendő leírása
  • a cím mezőben pedig a kapcsolattartó személy neve és adatai láthatók

Módosítás esetén az érintett adatok a MiniCRM-ben is mentésre kerülnek.

Az adatlap linkjére kattintva pedig el tudod érni az adott adatlapot is, és azon keresztül már láthatod a teljes adatlapot címmel, valamint minden más egyéb adattal együtt.