Mire jó a naptárszinkronizáció?
Amennyiben szeretnél egy-egy teendőről emlékeztetőt kapni mobilodon vagy számítógépeden, kapcsold össze MiniCRM-eddel az általad használt naptárat.
A másik hasznos tulajdonsága, hogy láthatod a naptáradban a lezárt teendőidet, arra az időpontra berakva, amikor lezártad a teendőt.
A naptár szinkronizálási beállításokat az alábbi képeken látható lépések segítségével találod meg.
A bal oldali menüsávban keresd meg a Profil menüpontot és ezen belül görgess lefelé és ott találod meg a naptár szinkronizációval kapcsolatos beállításokat.
Az alábbi adatokra lesz szükséged:
- Felhasználónév: A MiniCRM-be való belépéshez használt email címed
- Jelszó: A MiniCRM felhasználói jelszó (amit belépéskor használsz)
- Szerver: cal.minicrm.hu
Ezekkel a naptárakkal tudod összekapcsolni:
Sikeres integráció és szinkronizálás esetén naptáradban megjelenik a következő – legfeljebb – 250 db nyitott teendő.
Teljesen hibátlan integrációnál (például OS X Calendar vagy iOS Calendar használatakor):
- naptáradban elérhető az adatlap linkje
- a határidő és a teendő szövege átírható
- a naptárban végzett módosítások a MiniCRM-ben is megjelennek
Amit látni fogsz még:
- a naptárbejegyzés neve maga az adatlap név
- a Dátum a teendő határideje
- a Leírás a teendő leírása
- a cím mezőben pedig a kapcsolattartó személy neve és adatai láthatók
Módosítás esetén az érintett adatok a MiniCRM-ben is mentésre kerülnek.
Az adatlap linkjére kattintva pedig el tudod érni az adott adatlapot is, és azon keresztül már láthatod a teljes adatlapot címmel, valamint minden más egyéb adattal együtt.