Opennetworks integráció
Opennetworks és MiniCRM előfizetés esetén lehetőség van arra, hogy a két rendszert összekapcsold. Ennek köszönhetően, a MiniCRM-ből tudsz hívásokat indítani, amelyek ezután hívás előzményként megjelennek az adatlapon egy hangfájl formájában, így később visszahallgathatod a beszélgetést.
Szükséges eszközök:
- Opennetworks
- MiniCRM
- VoIP kliens
Adminisztrátori jogosultság és Professional előfizetés szükséges a beállításhoz.
Összekapcsolás lépései
1.) A bal alsó sarokban kattints a ikonra.
2.) Kattints a Rendszer menüpontra.
3.) Bal oldalon a Voip API dobozban válaszd ki az Opennetworks-öt.
4.) Kattints az ikonra és a megjelenő API kulcsot küldd el az Opennetworks-nek, hogy be tudják állítani az ottani előfizetésedhez.
5.) A Profil oldalon meg kell adni, hogy milyen Mellék tartozik ahhoz a telefonszámhoz, ami az Opennetworks rendszeredben hozzád van rendelve.
Állítsd be prefix-ként az alábbi értéket: Egyedi
6) Ezután a megjelenő Egyedi URL részbe az alábbi URL-t kell beilleszteni:https://user:pass@vipex.opennet.hu/dial.php?exten=opennet_mellekszam&phone_number={%Phone%}Ezekben cserélendő a user és a pass (mindkettőt az Opennetworks biztosítja) valamint a opennet_mellekszam (ez annak a melléknek a száma kell hogy legyen, ami az adott felhasználóhoz tartozik).
7.) Sikeres összekapcsolás után a beszélgetés részletei megjelennek az adott ügyfél adatlapján az előzmények között a hívás befejezését követően.
addkeyboard_arrow_down
Kapcsolódó témák