Profilbeállítások
Tartalom:
- Általános: név, becenév, profilkép, feladó, lokáció, rendszer nyelve
- Telefonszám és email: telefonszám, email cím, email aláírás beállítása és módosítása, VOIP hívólink
- Értesítések: napi teendők emailben, teendővel kapcsolatos push értesítések köre
- Biztonság: kétlépcsős azonosítás, jelszóváltoztatás
- Rendszer: új ügyfél kapcsolattartó, kezdőoldalak, világos / sötét mód
- Jogosultság
- Naptár szinkronizációk
A profilbeállításokat itt találod:
Általános
1. Alapadatok: be tudod állítani a neved, beceneved, a feladó neved.
2. Lokalizáció: Ha nem magyar időzónában dolgozol, akkor az Időzóna mezőben válaszd ki a számodra megfelelőt. Ekkor a teendők ennek megfelelően fognak megjelenni a naptáradban, illetve a határidejük is ennek megfelelően fog lejárni.
Telefonszám és email
1. Telefonszám: Ezen a fülön tudod beállítani a telefonszámodat. Ennek jelentőségéről és pontos lépéseiről ide kattintva tájékozódhatsz.
2. Email: Az email címedet is ezen a fülön tudod módosítani a Módosítás gombra kattintva, és az emailben érkező megerősítő linket megnyitva. Ezután az új email címeddel és a régi jelszavaddal tudsz belépni a MiniCRM-be.
3. Email aláírás: alapértelmezett és egyedi aláírás közül választhatsz. Az alapértelmezett aláírás a nevedet, a telefonszámodat és az email címedet fogja összegyúrni, így néz ki:
Beállíthatsz akár HTML email aláírást is, ha van grafikus által készített arculathelyes céges aláírásotok, azt ide tudod beilleszteni.
Az én email aláírásom például így néz ki (a fenti forráskódból ez lett):
Ide kattintva tájékozódhatsz arról, hogy hogyan tudsz termékhez kapcsolódó email címet beállítani, illetve hogy honnan függ, melyik aláírást illeszti be a rendszer.
4. Telefonszám beállítások: itt tudod beállítani az egyedi hívólinked, ami VOIP hívásokhoz szükséges.
Értesítések
1. Napi teendők emailben: Minden reggel kapsz a rendszertől egy emailt amiben össze vannak szedve a mára ütemezett vagy lejárt teendőid. Ha nincs mai vagy lejárt teendőd, akkor természetesen nem kapsz emailt. Új felhasználóként érdemes bekapcsolni!
2. Teendő értesítés beállítások: A csúszkák segítségével kiválaszthatod, hogy milyen értesítéseket szeretnél kapni a MiniCRM-ből. Az értesítések az alábbi helyekre fognak megérkezni:
- Értesítés panel
- Naptárszinkronizáció (ha teendő jön létre)
- MiniCRM mobil applikáció
Biztonság
Ezen a fülön a kétlépcsős azonosítást és a jelszóváltást tudod beállítani.
Rendszer
1. Új ügyfél kapcsolattartó: Ha egy űrlapnál, vagy importált táblázatnál nincs megadva konkrét személy, mint adatlap felelős, a rendszerben van lehetőség az ilyen adatlapokat ún. Új ügyfél kapcsolattartók között véletlenszerűen szétosztani. Ez főleg értékesítés vagy ügyfélszolgálat jellegű termékekben lesz hasznos, hiszen így biztosítható az összes értékesítő / ügyfélszolgálatos folyamatos és viszonylag kiegyensúlyozott ellátása munkával.
2. Kezdőképernyő: Kiválaszthatod, hogy melyik képernyő töltődjön be először, amikor megnyitod a MiniCRM-et. Ez lehet a Mai napom képernyő, vagy valamelyik termék ami szerepel a rendszeredben.
A Cég vagy Kapcsolat adatlap kezdőképernyőjét is kiválaszthatod, ezek közül:
3. Téma: Itt tudod beállítani, hogy világos vagy sötét módban szeretnéd használni a MiniCRM-et.
Jogosultság
Ez a fül csak akkor fog megjelenni, ha adminisztrátor jogosultsággal rendelkezel. Itt tudod a Beállítások —> Felhasználók oldalon kívül a saját csoportjaidat szerkeszteni.
Naptárszinkronizációk
Ezen a fülön tudod beállítani a naptárszinkronizációt Google, Outlook, Android és iOS naptárakhoz.
A WhatsApp integráció lehetővé teszi számodra, hogy egyszerűen és díjmentesen kommunikálj partnereiddel a rendszerből az Email és SMS küldés mellett. Ezt a díjmentes integrációt a profilbeállításaidban tudod bekapcsolni: