Projektmenedzsment termék

A Projektmenedzsment termékkel meglévő Futó projektjeidet egyedi, a többi termékben nem elérhető nézetben tudod rendszerezni és követni.
A termék használatához a Projektmenedzsment termék megléte szükséges. Ezt az előfizetés oldalon tudod aktiválni! A termék beállításához adminisztrátor jogosultság szükséges!
Új termék felvételéhez itt találod a részletes leírásunkat.

Mit érdemes tudni a Projektmenedzsment termékről?

  • A termékre kattintva elérhető adatlap listázó egy egyedi nézetben megjelenő projektlistát mutat.
  • A projekteken felvett teendők feldolgozottsága alapján már a listázóban látszik, melyik projekt hol tart a megvalósításban.
  • Táblázatos nézet teendőkre: egy-egy adatlapon (projekten) felvett teendőket táblázat nézetben lehet követni.
  • Vezetőknek nagy segítség, a egy-egy projekten több munkatárs párhuzamosan ténykedik, és/vagy nagy mennyiségű nyitott feladatot kell átlátni és határidőre szállítani.
  • Jó megoldás külső, ügyfeleknek szállított kivitelezések, tervezések szervezésére ÉS belső, a cég működtetéséhez szükséges, folyamatosan futó projektek követésére is.

1.) Új projekt hozzáadása

Új projekt hozzáadásakor érdemes minél több adattal feltöltened az adott projektet, így pontosan szem előtt tarthatjátok a projektet és annak eredményét / célját.

A határidő mezőben megadhatod a projekt határidejét, mikor azt szükséges átadni / befejezni. Kategóriánál a projekt kategóriáját tudod kiválasztani. A projekt várható eredményénél érdemes minél pontosabban és tisztábban leírni, mi az, amit a projekt végeztével szeretnénk elérni, mint eredmény.

Projekt létrehozása
A projektek lépései fixek, ezek szerkesztése nem lehetséges. (Pl.: Ötletek, Aktuális feladatok)
Ezután a már korábbról ismert Kanban nézet fog fogadni, ahol a teendőket oszlopszerűen láthatod majd. Itt az oszlopok összecsukhatóak és kinyitható a lépések nevei mellett található nyílra kattintva.
Projekt kanban
Amennyiben rendelkezel a bizalmas adatlapok bővítménnyel, úgy azt ebben a termékben is tudod használni. A kis lakat ikonra kattintva beállíthatod, hogy az adott projekt kik számára legyen elérhető a felhasználóid közül. Akik számára az adott projekt látható, a projekt felelős mellett fognak helyet foglalni, ahogyan az a képen látható.

2.) Teendő hozzáadása

Az „Új teendő hozzáadása” gombra kattintás után a projekt lépéseit felveheted a megfelelő oszlopba. Érdemes Projekt elején minden lépést az Ötletek oszlopba felvenni, majd a projekt haladtával megfelelő lépéseket / teendőket a megfelelő oszlopba áthúzni. A teendőkezelés leírását ezen az oldalon találod: https://www.minicrm.hu/help/teendokezeles/
lépés hozzáadása
Ha felveszel egy teendőt, és adsz meg becsült időtartamot, akkor ezt összesítve láthatod ugyanezen a képernyőn.

3.) Projektek listázása

A Listázóba visszalépve megújult listázónk fogad, amivel minden információt megtalálhatsz  a projekt aktuális állásának megfelelően. Fontos megemlíteni, hogy egy entitás egy projektnek felel meg.

Az aktuális projektjeidet a többi termékhez hasonlóan tudod listázni a következő nézetek alapján: lista nézet, rácsos nézet, valamint ezen a terméken belül ki tudsz választani egy úgynevezett projekt nézetet, amely az adott projekteket kategóriájuk szerint jeleníti meg.

 

Ezek a színek teljesen függetlenül működnek a modulodon belüli, jobb oldalon található státusz színeitől. Ennek segítségével tudod megkülönböztetni az olyan projektjeidet, amelyek ugyan azonos státuszban vannak, mégis más kategóriával rendelkeznek. Ha a projektjeid neve mellett a bal oldali kis nyílra kattintasz, akkor láthatod, hogy a projekten belüli teendők éppen hol helyezkednek el a folyamatban.

 

Ezeket a színeket beállíthatod például a projektek fontossági sorrendje szerint a projekt adatlapján belül a kategória opcióknál és a különböző kategóriák színeire tudsz egyedi szűrőket létrehozni, amely segítségével könnyen kilistázhatod az azonos színnel megjelölteket. A kategóriák színeinek testreszabását, valamint a kategóriák nevét az adatlapi mezők módosításánál tudod elvégezni.

Projekt Lista
A listázóban csak a nyitott projektek kerülnek megjelenítésre! A már lezárt projekteket az adott státusz kiválasztásával (státuszfa) tudod kilistázni.

4.) Projekt adatlap megnyitása

A projektet kiválasztása után az „Adatlap megnyitása” menüpontra kattintva lehetőséged van a klasszikus adatlapi nézetbe visszalépni.

 

Projekt megnyitása

Itt a korábban ismert adatlapi nézet fogad, a korábban már beállított adatokkal (Pl.: határidő), illetve lépésekkel / teendőkkel. Lehetőséged van a projekt részleteit szerkeszteni, módosítani, illetve akár a projekt felelősét kiválasztani.

Projekt adatlap

 

5.) Projekt másolása

Lehetőséged van egy, már elkészített projektet lemásolni. Ezzel a lépéssel a projekt sikerességéhez szükséges teendők, beállítások is másolásra kerülnek. Így az adminisztráció is könnyebbé válik! 🙂

Projekt másolása

Amennyiben ugyan azt a projektet szeretnéd más ügyfélnél is alkalmazni, a felugró mezőben könnyen tudod az adatokat módosítani:

 

Az első mezőben meg tudod adni a projekt nevét. Az alatta lévő két mezőnél be tudod állítani, hogy a projekt milyen típusú legyen, valamint az adott projekt felelősét. A többi mezőben be tudod állítani az adott projekthez tartozó céget és annak elsődleges kapcsolattartóját, valamint azt, hogy melyik fázisba kerüljön az új projekt. A projekten belüli teendőket is ki tudod választani, hogy automatikusan visszakerüljenek az Ötletek oszlopba, vagy maradjanak a lemásolt projekt alapján a jelenlegi helyen. Az alsó két választható mező segítségével a projektben lévő teendők határidejét és a felelősét is le tudod másolni.

Az új projekt adatai alapértelmezettként a másolt projekt adatai lesznek, viszont ezeket könnyen átállíthatod. Projekt másolásánál új céget nem tudsz létrehozni, csak a meglévők közül tudsz választani. Amennyiben a kívánt cég és kapcsolattartó még nincs a rendszeredben, egy teljesen új projekt létrehozásánál fel tudod őket venni az Új projekt gombra kattintva.

6.) Teendők másolása, áthelyezése

A képen látható gombokkal egy létrehozott teendőt átmásolhatsz, vagy átmozgathatsz egy másik, meglévő projektre.

Másoláskor az eredeti teendőben beállított időtartam is másolásra kerül.

A Projektmenedzsment termék használatáról szóló videókurzusainkhoz előfizetőink bármikor korlátlanul hozzáférhetnek Mini Akadémiánkon keresztül ahová a MiniCRM-es email címeddel és jelszavaddal tudsz belépni az alábbi linken:
https://www.minicrm.hu/oktatas/courses/uj-projektmenedzsment-termek-hasznalata/