Rendszer
Itt tudod elvégezni a MiniCRM rendszeredre vonatkozó általános beállításokat.
A rendszer beállítások módosításához adminisztrátornak kell lenned.
Hol találom a rendszerbeállításokat?
1.) Kattints az oldalsáv alján a Beállítások gombra, vagy a mellette felugró menüből válaszd ki a Rendszer opciót .
2.) A Beállítások alatti menüből kattints a Rendszer feliratra.
Rendszerbeállításokról részletesen:
- Rendszered neve
- Leiratkozási oldal nyelve: Ezen a nyelven fog megjelenni a Leiratkozás oldal, ha valaki egy tömegesen küldött email-edről le szeretne iratkozni
- Alapértelmezett cím típus: Ha tudod, melyik a leggyakrabban használt Cím típus, akkor ezt állítsd itt be, így jó pár kattintást meg tudsz spórolni a címek felvitelénél.
- API kulcs: Ha integrációt szeretnél készíteni a MiniCRM és egy másik rendszer között, akkor itt tudsz hozzá API kulcsot igényelni.
- Voip API: Ha MACROgate, ArenimTel, Opennetworks, vagy OptiVoice telefonközpontot használsz, akkor itt tudod összekapcsolni a két rendszert.
- Korlátozott felhasználó jogosultságai: Be tudod állítani, milyen módon működjön a kereső a korlátozott jogosultságú felhasználók esetén.
- Készletkezelés: Itt tudod beállítani a készletkezelőt, hogy melyik termékhez kapcsolódóan kezeljük a készletedet. Továbbá itt van lehetőséged beállítani azt is, hogy kinek kit értesítsen a rendszer a kifogyóban levő tételekről.
- Céglogó feltöltése: Az itt beállított képfájl fog megjelenni a Számlázó és Megrendelés termékből kiállított dokumentumokon.
- Egységár: Megadhatod, hogy a számlákon nettó, vagy bruttó árakat szeretnél feltüntetni.
- Email címek kihagyása bejövő email feldolgozóból: Ügyfélszolgálati termék esetén, ha vannak olyan email címek, amit ki szeretnél hagyni a feldolgozásból (például noreply email címek, vagy saját dogozóid címei), akkor a gombbal tudod őket kizárni a folyamatból. Ekkor nem fognak megjelenni azok az entitások az adatlapon, amit erről az email címről küldenek neked. A rendszer nem hoz létre külön személy adatlapot nekik.
- Tanácsadó meghívása: Amennyiben szükséges, meg tudod hívni tanácsadóként a MiniCRM munkatársakat.
- SenderID és DKIM beállítások: Ezek ahhoz szükségesek, hogy a rendszerből kiküldött emailek jobban célba érjenek. Részeletes leírást itt olvashatsz róla.
- Céginfó beállítások: Itt tudod aktválni a szolgáltatást, amivel egyszerűbb lesz a cégek adatainak kezelése. Részletes leírásunk itt található.