Résztvevők termék

A Résztvevők termék akkor fog neked segíteni, ha bármilyen rendezvényt szervezel, lehet ez edukációs, tanfolyam, koncert, bármilyen más szórakoztató rendezvény vagy előadás, ez a termék minden esetben nagyon fontos része lesz a rendszerednek, és nagyon sok időt fog neked megspórolni.

Minden egyes adatlap a termékben egy konkrét regisztrációt fog jelenteni egy adott eseményre vagy rendezvényre. Az adatlapon fogod tudni kezelni és tárolni, hogy az illető pontosan melyik esemény melyik dátumára, alkalmára jelentkezett, hogy hol jelentkezett(hogy ezt később tudd mérni), hogy milyen csatornákról jön a legtöbb regisztráció, illetve a termék beépített automatizmusai segítségével néhány kattintással beállíthatod, hogy visszajelzést kérj az esemény résztvevőitől.

 

Fontos kiemelni, hogy az egy életszerű szituáció, hogy ha egy személy vagy cég több rendezvényedre, eseményedre is eljön, akkor több adatlappal is fognak szerepelni a rendszeredben, de természetesen mindig beazonosíthatóan az adott esemény dátumához és témájához kötve.

Azért fontos, hogy minden regisztrációt egyedileg kezeljünk, mert a státuszban fogod tudni állítani, hogy az adott rendezvény adott dátumán a személy vagy cég regisztrált-e, visszaigazolta-e a regisztrációt, és végül hogy megjelent, vagy nem jelent meg.

Ebből nagyon fontos adatok derülnek ki, amelyek főleg fizikai rendezvénynél elengedhetetlenek: hány fő regisztrálóval kell számolni, vannak-e notórius utolsó pillanatban lemondók (vagy olyan aki vissza se szokott jelezni), illetve majd a névsorolvasásnál, létszámellenőrzésnél is megkönnyíti a dolgodat ez a felépítés.

Az igazi ereje ennek a terméknek az lesz számodra, hogy az eseményhez kapcsolódó teljes kommunikációt ebből a termékből fogod tudni automatizáltan intézni. Például beautomatizálhatsz visszaigazoló emailt a regisztráció után, az eseménnyel kapcsolatos fontos tudnivalókat kiküldheted tömegesen vagy automatikusan a felkészülés szakaszában, küldhetsz közvetlenül az esemény előtt beidőzített emlékeztető SMS-t, az esemény utáni teendőkről is küldhetsz egy kattintással tájékoztatót, és nem utolsó sorban automatikus elégedettségmérést és visszajelzés bekérő üzenet is tudsz küldeni.

A termék pontos felépítéséről szóló videónkban megtekintheted a fentieket:

 

Hogyan fognak bekerülni a regisztrációk a rendszeredbe?

Erre több lehetőséged is van, fel tudod vinni kézzel is és űrlapon is a regisztrálókat. Ha például egy fesztiválon vagy konferencián személyesen gyűjtesz regisztrálókat, az Új Résztvevő gomb megnyomásával kézzel is bepötyögheted az adatokat, de elegánsabb és gyakoribb módja a regisztrációgyűjtésnek egy dedikált űrlap használata, amit vagy a weboldaladra helyezel ki, vagy akár személyesen egy táblagépen kéred érdeklődődtől a kitöltését.

A kanban nézet kiegészítő nagyban fog segíteni téged amikor az esemény kezdetén szeretnéd ellenőrizni a létszámot és a megjelent résztvevők státuszát át szeretnéd állítani a későbbi kommunikációhoz illetve a statisztikák elkészítéséhez.

Az ehhez szükséges szűrő és kanban nézet beállításához nézd meg ezt a videót:

 

Ha bármilyen kérdésed felmerül a termékkel kapcsolatban fordulj hozzánk bizalommal a help@minicrm.hu email címen!