SalesForm integráció
SalesForm az a webes szoftver, amivel automatizálni tudod a rendeléseidet és az online marketinged. A MinCRM és Salesform integrációjának segítségével a bankkártyás fizetés, az automata számlázás, a rendelések automatikus teljesítése, az upsell és az ismétlődő fizetés is könnyen megoldható. Használatával az OTP vagy a CIB bankon keresztül is működik a kártyás fizetés, ezeken felül a Barion és a PayPal rendszerével is kompatibilis.
Hogy miért érdemes ezt az integrációt választanod, arról bővebben a linken olvashatsz: Érdekel az integráció
Ha már rendelkezel aktív SalesForm előfizetéssel és MiniCRM Professional+ előfizetéssel, abban az esetben nincsen sok dolgod az integráció megvalósításában.
Követelmények:
- Professional+ MiniCRM előfizetési csomag.
- SalesForm előfizetés, amelyeről itt találsz bővebb információt: http://salesform.hu/funkciok
Abban az esetben, ha nem rendelkezel Professional+ csomaggal, a MiniCRM-en belül van lehetőséged a csomagváltásra.
- Kattints a bal alsó sarokban a Beállításokra.
- Kattints az Előfizetés feliratra a felső kék sávban. Itt tudod megtenni a csomagváltást.
1.) Vedd fel a Webshop és a Megrendelés termékekat.
- A termékekat a megadott sorrendben kell felvenni. A Webshop terméket nem lehet felvenni Megrendelés termék nélkül.
A Megrendelés termék esetén további 2 db extra mezőt is használhatsz, ha szükséges:
- Újrafizetési link (Project.Repay azonosítóval);
- Lemondási link (Project.Cancel azonosítóval);
2.) Generálj magadnak egy API kulcsot a MiniCRM rendszerében.
3.) Az API kulcsot és a felhasználói rendszered azonosítóját illeszd be a SalesForm rendszerébe.
4.) Válaszd ki a tétel menüpontból az Egyéb integrációk fül segítségével a rendelések felelősét.
Felmerülő kérdés esetén
Videó az összekötés menetéről: Az integráció elkészítése
Amennyiben az integráció működésével kapcsolatban kérdésed támad vagy hibát tapasztalsz, az alábbi weboldalon kaphatsz segítséget a SalesForm munkatársaitól: http://salesform.hu/#kapcsolat