Számlázó beállítása

A Számlázó termékben számos olyan beállítást találsz, mely más termékeknél nem jellemző. Ezekről olvashatsz az alábbi pontokban.
A következő lépésekhez adminisztrátori jogosultság szükséges!

A Számlázó termék működését közvetlenül a létrehozása után állíthatod be, vagy ha a MiniCRM beállítások Termékek fülén kiválasztod a Számlázót.

Számlázóval kapcsolatos néhány beállítás:

  • Deviza átváltási árfolyam:

Magyar Nemzeti Bank:A rendszer automatikusan állítja be az aktuális árfolyamot (EUR, GBP, USD, CHF esetén).

Egyedi bank megadása: Ebben az eseben egyedi Bankra tudod bízni az aktuális árfolyamot.(EUR, GBP, USD, CHF esetén).

A „Bank neve” mező kitöltése ilyenkor kötelező, vagy nem kerül mentésre a módosítás!

  • Számlakiállító kiegészítő adatok:

Az ide beírt adat a bizonylaton jelenik meg az eladó neve alatt.

 

  • Bankszámla adatai:

Itt adhatod meg a cégedhez tartozó bankszámla adataidat (Számlaszám, IBAN, SWIFT, Bank neve, Számla pénzneme, Bank országkódja). Ha több bankszámlaszámot adsz meg, az első lesz az alapértelmezett. A számlázó ez alapján választ automatikusan számlaszámot, attól függően, milyen devizában állítod ki a bizonylatot. A kiállítandó bizonylaton szabadon választhatsz másikat a legördülő listából. Az új bank gombbal szabadon felvehetsz új bankszámlát, illetve a törlés gombbal törölhetsz a meglévők közül.
A NAV Online Számla adatszolgáltatás beállításáról ebben a leírásban olvashatsz.

Céglogó beállítása

Lehetőség van a számlákon, ajánlatokon, díjbekérőkön és megrendeléseken céglogót elhelyezni. Az itt beállított kép a pdf fájlokban, és a kinyomtatott dokumentumokon fog látszani.

1.) A beállításokon belül válaszd a Rendszer fület.

A feltöltendő képfájl legfeljebb 50 KB méretű lehet!