Teendő sablon létrehozása
A MiniCRM-ben teendő sablonokat hozhatsz létre, ezeket az adatlapokon később felveheted kézzel, vagy automatizmussal, így gyorsítva, egyszerűsítve a folyamatokon.
Korlátozott jogosultsággal nem tudsz sablonokat létrehozni!
1.) A termék neve melletti kis nyílnál nyisd meg a sablonokat.
2.) Kattints az Új sablon gombra, majd az Új teendő sablonra.
3.) Nevezd el a sablont, és írd meg a szövegét.
Itt akár használhatsz változókat is.
4.) Teendő beállításai mezők:
- Teendő típus: Itt a termékbeállításokban előre megadott típusok közül tudsz választani.
- Teendő időtartama: Megadhatod, hogy mennyi ideig tartson a felvett teendő (naptárszinkronizációnál különösen hasznos).
- Figyelmeztetés: Ez is a naptárszinkronizációnál érdekes, mert ennyi idővel előtte fog jelezni a naptárad, ha feladatod van MiniCRM-ben.
- Lista: Ha több lépésből áll egy teendő, akkor ebben a listában tudod megadni, hogy pontosan mit kell tenned a feladat elvégzése érdekében.