Teendők exportálása
A MiniCRM szűrők alapján van lehetőség a nyitott illetve lezárt teendőket is tartalmazó exportot készíteni.
1.) Készíts egy egyedi szűrőt, és mentsd el.
Az egyedi szűrő elkészítéséhez itt találod részletes leírásunkat. Tetszőleges szűrőfeltételeket használhatsz.
2.) Kattints a Mentés fájlba gombra.
Itt a Teendők alatti Excel és a Szinkronizálás Google táblázattal lehetőségeket választhatod.
Mit fog tartalmazni a táblázat?
Ha a szűrőben nincsenek „Következő teendő” vagy „Összes teendő” feltételek, akkor az adatlapok összes nyitott és lezárt teendője bekerül a táblázatba.
Ha a szűrőnél Lista nézetet használtál, a táblázat oszlopaiban az összes adatlapi, cégadatlapi és személyadatlapi mező szerepelni fog, legvégül pedig az alábbi teendőkkel kapcsolatos információk:
– Felelős
– Típus
– Időtartam (percben)
– Emlékeztető (percben)
– Állapot (Sikeres, sikertelen, nyitott)
– Határidő
– Teendő szövege
– Lezáró neve
– Lezárva (lezárás dátuma)