Teljesítési igazolás termék

A MiniCRM Teljesítési igazolás termékében van lehetőséged egyedi Teljesítési igazolások létrehozására sablonok alapján és a Teljesítési igazolások egyedi követésére a saját, egyedi folyamatod alapján. Ha nem akarod, hogy a kiadott Teljesítési igazolások elkallódjanak, akkor mindenképpen ajánlom a figyelmedbe ezt a terméket.
Ezentúl Te is tudsz feltölteni egyedi fájl típusú sablonokat, amelyeket fel tudsz használni a dokumentum generálás alapjául. De alapértelmezetten a termék beállításaiban az a sablon van kiválasztva, amivel eddig is lehetett Teljesítési igazolásokat generálni. 
Amennyiben szeretnéd a terméket használni, a beállításokban az Előfizetés fülön kapcsold be a „Számlázás + készletkezelés” terméket.

Teljesítési igazolás sablon létrehozása

1. A bal oldali menüsávban Teljesítési igazolás termék nevére kattintva válaszd a Sablonok lehetőséget, majd kattints az Új sablonÚj fájl sablon opcióra

2. Add meg a sablon nevét, majd töltsd fel a feltölteni kívánt fájlt a mezőbe kattintva.

A feltöltött fájl maximális mérete 10 MB és típusa: xHTML, ODT, ODS, DOCX és XLSX lehet.

Az Teljesítési igazolás sablonokban használható változók 
A Teljesítési igazolás sablonokban változókat is használhatsz, amik könnyebbé teszik a munkád.
A Teljesítési igazolás sablon elkészítéséhez minden adatot tudsz használni, ami a rendszerben az adatlapokon is megtalálható.
A {d.CertificateOfCompletion.VáltozóNeve} változót használd az ügyfél, kiállító vagy más Teljesítési igazolással kapcsolatos adatokhoz, a {d.Other.Items[i].VáltozóNeve} változót pedig a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz használhatod. A termékek felsorolásakor a következőképp kell a változókat használni: az első termék esetében: d.Other.Items [i].Name. Ahhoz, hogy az összes további termék megjelenjen lejjebb, egy új sorban d.Other.Items [i + 1].Name formában is meg kell adnod a változót.

A használható változók listáját itt találod:

Ügyfél változók:
CustomerName => Ügyfél neve (kinek van kiállítva az Teljesítési igazolás)
CustomerCounty' => Ügyfél megye  
CustomerPostalCode => Ügyfél irányítószáma
CustomerCity => Ügyfél települése
CustomerAddress => Ügyfél címe
CustomerAccountNumber => Ügyfél bankszámlaszáma
CustomerVatNumber => Ügyfél adószáma
CustomerEUVatNumber' => Ügyfél EU adószáma
CustomerRegistrationNumber => Ügyfél cégjegyzék száma

Kiállító változók: 

VendorName => Kiállító neve
VendorPostalCode => Kiállító irányítószáma
VendorCity => Kiállító települése
VendorAddress => Kiállító címe
VendorIBAN => Kiállító IBAN száma
VendorSWIFT => Kiállító SWIFT kódja
VendorVatNumber => Kiállító adószáma
VendorEUVatNumber => Kiállító EU adószáma
VendorRegistrationNumber => Kiállító cégjegyzék száma

Teljesítési igazolás változók:

Subject => Tárgy mező tartalma
PaymentMethod => Fizetési mód
Issued => Kiállítás dátuma
CurrencyCode => Pénznem
ConversionRate => Átváltási árfolyam 
AmountNet => Nettó érték
AmountVat => Áfa értéke
Amount => Bruttó érték

Termék/szolgáltatás változók:

SKU => Termék kódja
EAN => EAN szám
Name => Megnevezés
Description => Leírás
PriceNet => Nettó ár
VAT => Áfa értéke
Quantity => Mennyiség
UnitName => Mértékegység
Price => Ár (nettó/bruttó- rendszer beállítástól függően)
SumNet => Nettó összérték (ár x darabszám)
SumVAT => Áfa összérték
Sum => Végösszeg
Product_CurrencyCode => Termék pénzneme
A következő lépéshez adminisztrátor jogosultság szükséges!

3. A Teljesítési igazolás sablon elkészítése után a Termék beállítás oldalán kiválaszthatod, hogy melyik sablon legyen használva az Teljesítési igazolás generálásakor

 

Teljesítési igazolás létrehozása

1. Kattints az Új Teljesítési igazolás lehetőségre, majd válaszd ki, hogy kinek szeretnéd a Teljesítési igazolásokat kiállítani, majd kattints a Hozzáadás gombra

2. Ezután tudod módosítani a vevő adatait és hozzáadni a tételeket kézzel vagy tömegesen Excel táblázatból

Duplán kattintva a létrehozott teljesítési igazolás nevére, lehetőséged van módosítani a teljesítési igazolások, valamint az ahhoz tartozó adatlapok neveit.

 

A teljesítési igazolás kiállítása után a státuszt manuálisan vagy adatmódosító link használata segítségével van lehetőséged megváltoztatni (kiállítottra tenni).

Adatmódosító link használata a termékben

A termékben van lehetőséged használni az adatmódosító linkek nyújtotta előnyöket, így ebben a termékben is tudod módosítani az adatlapi mezőket attól függően, hogy az ügyfél mire kattintott a kiküldött üzenetedben és ezekre építeni különböző folyamatokat.
A teljesítési igazolás kiküldéséhez használt email sablonban is tudsz ilyen linkeket elhelyezni, amely az ügyfél visszajelzése alapján változtatja a kiállított igazolás státuszát.

Adatmódosító link készítéséhez Adminisztrátor jogosultság vagy Jogosultság+ bővítmény szükséges.
Az elkészített adatmódosító link működését tesztelni a következőképpen tudod:
Küldd ki az emailt saját magadnak egy teszt adatlapon és kattints a kapott linkre. A teljesítési igazolás adatlapon ellenőrizd, hogy minden mező a kívánt értékre állt-e át.

Teljesítési igazolás kiállítása meglévő számladokumentum alapján

Amennyiben már állítottál ki az ügyfélnek számlát, ajánlatot, díjbekérőt, vagy megrendelést, ezekről pár kattintással készíthetsz Teljesítési igazolásokat.

1.) A kiállított dokumentumban kattints a másolás gombra, majd az új Teljesítési igazolás ez alapján-ra.

Ezt mind a Számlázó termékben, mind a Megrendelés termékben kiállított dokumentumoknál megteheted. Kiállított Teljesítési igazolások alapján szintén generálhatsz számlát, ajánlatot, díjbekérőt, vagy megrendelést.