Ügyfélszolgálat termék
Ez a termék a bejövő megkeresések kezelésére lett felkészítve.
Emailben történő bejelentések
Az ilyen bejelentések fogadásához és feldolgozásához az Ügyfélszolgálat terméken belül Bejövő email feldolgozóra lesz szükséged, amely email címére átírányíthatod céged email címét (pl. help@cegnev.hu). Így, a megadott címre érkező leveleket és azok alapján a kapcsolati adatokat (küldő email címét, nevét) a MiniCRM automatikusan rögzíti az Ügyfélszolgálat termékben új hibajegyként, új ügyfél esetén pedig kontakt adatlapként.
Hibajegy felvétele webes űrlapon keresztül
A weboldalodon elhelyezett űrlapon keresztül is automatikusan bekerülhetnek a megkeresések a MiniCRM Ügyfélszolgálat termékébe.
Telefonos megkeresés
Telefonos megkeresés esetén az ügyfélszolgálatot kezelő munkatársnak kell manuálisan rögzítenie a hibajegyeket az Ügyfélszolgálat terméken belül.
Bármely úton érkezik a hibabejelentés a termékbe, minden esetben lesz az előzmények felett, a Teendő gomb mellett egy Válasz gomb is. Ha erre kattintasz, akkor egyből tudsz emailt küldeni a bejelentőnek. Ha ő válaszol, akkor folytatólagosan megjelenik a hibajegy előzményeiben és addig tudsz vele levelezni, amíg meg nem oldódik az eset.
Emiatt minden új levél egy-egy új hibajegy lesz a termékben.